2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
~Norrsken~: Precis, de är kristna. Inget negativt om det, tvärtom. Jag har bara svårt att känna att jag lever upp till det ibland. Men det kommer kanske.
~Norrsken~: Precis, de är kristna. Inget negativt om det, tvärtom. Jag har bara svårt att känna att jag lever upp till det ibland. Men det kommer kanske.
~Norrsken~: Så är nog jag också. Sen när jag hör fästmannens berättelser om saker han varit med om och tecken han tycks ha upplevt så känns det så mycket närmare. Det nog skönt ändå att ha något högre att förlita sig på.
Jag tror jag ska lägga mig nu. Det blir en dag imorgon också. Godnatt!
drömbrud: Nu blir det att läsa ikapp! Så roligt att helgen var bra!
Ina: Jag sökte lite på gamla trådar och läste ungefär samma saker som du skrev om det här. De flesta vardagliga kläder (typ H&M) är ju ändå sydda i Asien. Men det tåls ju att fundera lite på. Tack för dina bra synpunkter!
Anja74: Alltid bra med mer datortid.
Snart_FruL: Så skönt att operera ögonen. Själv är jag väldigt närsynt, så det alternativet skulle ju vara något.
~Norrsken~: Vad är det för hund? Vilken ras?
Jag drömmer mig bort fast jag inte borde. Varför är det så roligt att tänka på bröllop?
~Norrsken~: Okej, har en liten aning om hur den ser ut. Kanske.
~Norrsken~: Så söta! Ibland skulle jag också vilja ha hund, men jag är nog mer katt-människa.
~Norrsken~: Så roligt, djur är bra.
~Norrsken~: Visst är det härligt att prata om framtiden med sin blivande? Jag tycker att det är jättemysigt!
snitte: Precis! Vi får minsann prata om allt på en gång.