Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~norrsken~:
    ja kanske det. det får väl bli så många det blir, ibland flyttar dom och man får nya och sådär.
    men jag vill helst inte gå igenom graviditet och spädbarnstid mer än en gång. därför vill jag bara ha ett biologiskt barn.
    det kanske låter konstigt men jag är inte den typen som är så intresserad av jättejättesmå bebisar. tycker barnen börjar bli roliga framåt halvåret sådär. jag antar att det är annorlunda med ens egen, men tycker ändå att det räcker att gå igenom den tiden en gång.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    jag har egentligen ingen aning om hur det kommer bli eller vad jag vill.
    men jag är helt tusen procent jättesäker på att jag inte vill leva utan barn iallafall!

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    det är sant. men hemma hos oss kommer det ju inte bli ensamt eftersom vi förhoppningsvis kommer få ta hand om fosterbarn.
    blir det så så kommer vi ju få en extra inkomst vilket gör att vi inte behöver jpbba heltid, och därför behöver vi ju då inte heller lämna våra barn på dagis/fritids så länge på dagarna heller.

• InaHjärtarAdam

ebridalstore sa att min klänning ska vara klar och skickad inom 7 dagar:D

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    ja verkligen, jag håller på att längta ihjäl mej!!

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    hur många dar tror du att frakten tar?

• InaHjärtarAdam

wiihii!! då hinner jag nog få klänningen innan mamma kommer hit
    så hon kan ta med den hem till göteborg så att inte adam ser den:)

• InaHjärtarAdam

fick just veta att min ena tärna ska åka bort i flera månader och komma hem den 14:e december... nu får jag ju inte all den hjälp jag behöver av henne plus att hon inte kan fixa min möhippa..
    vad skulle ni gjort?
    jag har funderat lite på det här och tycker att det är tråkigt att dom inte bryr sig så mycket om mitt bröllop och är med i planeringen. jag är ändå ingen bridezilla i den bemärkelsen att jag vill att dom ska ha full koll på allt och vara involverade i allt, men en tärna har väl ändå lite mer ansvar än att hålla min bukett på vigseln?

• InaHjärtarAdam

Coornet:
    jag tror inte att mina två ena tärnor riktigt förstår att dom borde ha visst ansvar för vissa grejer och att jag behöver hjälp med lite saker.. min sista tärna kan jag inte lägga på mer ansvar eftersom hon också är toastmadame.
    dessutom är mina två tärnor inte riktigt intresserade av mitt bröllop, frågar aldrig hur planerna går och har inte engagerat sig alls sen jag frågade dom i juli om dom ville vara tärnor.
    det enda jag har hört från dom är att dom har varit lite smakråd i mitt val av klänning (och då sa den ena att klänningen jag har valt inte är riktigt fin...)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare