• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ina: Härligt, grattis! Själv sitter jag och funderar på jobb också... Vad min framtida karriär ska bli!

• Pumpkin

Helmborn: Ja men dåså Själv fick jag grundmåla hela vardagsrummet själv - när jag och Lasse hade varit tillsammans i typ några veckor och inte bodde ihop Men bra blev det

• Pumpkin

Vad jobbar alla med härinne egentligen? Vissa har man ju koll på (Vidalila, Helmborn, Anja, gina, drömbrud, Ina, Lucy_), men ni andra då?

Eller det blev nästan allihopa

• Pumpkin

Snart_FruL: Vad för utbildning?

• Pumpkin

sajber.pillan: I vilken årskurs?

Snart_FruL: Imponerande med 2.0 på HP! Själv fick jag 1.3 första gången och dom säger ju att man alltid (nåja, oftast) förbättrar sig till andra gången, så jag var helt övertygad om att jag skulle få högre andra gången. Och vad fick jag? 1.3!!! Mer poäng, men samma resultat

• Pumpkin

Det jag kör på är DKT eller DTK eller vad den nu heter - diagram, kartor och tabeller. Lyckas ALLTID missförstå frågorna och läsa av fel osv, så j*vla surt! Måste ha ärvt det av min mamma, hon gör likadant Däremot engelskan, svenskan och orddelen brukar jag klara väldigt lätt.

• Pumpkin

sajber.pillan: Ah, trivs du?

Lucy_: Hur ska ni göra med sparandet av pengar då?

blivandefruandersson08: Det är inte en sluträkning då?

• Pumpkin

blivandefruandersson08: Ja, då låter det ju lite konstigt förstås... Är det per månad?

• Pumpkin

Lucy_: Klart att det inte ska stå och falla med den ekonomiska biten! Fast personligen så skulle jag inte vilja gifta mig om jag inte får allt som vi vill ha då, så därför får det vänta

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare