Naura
Vårt färgtema kommer att vara grönt, silver och vitt. Kommer att ha det i dekorationerna, alla programmen, kläder, blommor osv.
Jag hade inte brytt mig så mycket om stolarna faktiskt.
Angående inbjudningar så kommer jag att beställa från nätet, kortdesign, för vi ska också bara ha ca 25st. Hittade jättefina i silver som jag bara måste ha?:)
Jag har beställt en klänning från Kina som jag kommer att få i slutet av april. Jag har betalat 1240 kr och jag hoppas verkligen att den är fin och passar. Värt att prova i alla fall.
Madlin
Vi ändrade också vårt datum, pga missfallet, men vi har i alla fall ett halvår på oss att fixa allt. Ibörjan var jag också helt stissig, men du är vi redan på god väg. Sätt dig ner och ring runt. Innan du vet ordet av har du bokat det viktigaste.
Coornet
Min svärmor och min sambos syster sa inte grattis till oss när vi i julas meddelade att vi skulle gifta oss inom snar framtid. Nu efter tre månader tycker systern att det ska bli kul men svärmor är fortfarande sval.
Ina
När beställde du din klänning?
Jag väntar nämligen också på min, men har för mig att det skulle ta 40-50 dagar att göra min klänning. Så jag får nog vänta ett tag till.
Vidalia
Jag har gjort askar till bordsdekoration, men det mönstret hittade jag på jobbet. Men har för mig att det finns i en bröllopstidning också.