• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_: Självklart är vigsel och äktenskap det viktigaste för oss också, men när vi nu ändå ska göra det så vill vi ha den perfekta dagen (för oss alltså)! Men vet du vad det fina är? Jo, att alla är olika och får göra precis som dom vill!

Tja, lite galna är ni väl, men det är väl så kärleken är?

• Pumpkin

snitte: Åh, tunnbrödskorg med havsröra - hur gott lät inte det då? *slurp* Ja, jag funderar då fortfarande på om vi ska ha buffé eller inte. Förut har jag varit så anti det, men nu vet jag inte

Just ja, glömde skriva dig som en av dom jag visste, men nu blev jag ju påmind om ditt andra jobb iaf, förutom Bröllopsfixarna

• Pumpkin

vårbrud2008: Trivs du som lärare? Och hur är det att jobba som förskollärare?

Jag har chockat mig själv genom att börja fundera på att läsa till lärare för dom yngre åldrarna, trodde jag aldrig om mig själv

• Pumpkin

Förresten, vart har t ex angelica79 tagit vägen?

• Pumpkin

Folk kanske inte är lika galna som vi andra alltid

• Pumpkin

Lucy_: Ja det ser vi framemot!
    Jag sitter faktiskt och jobbar med hemsidan nu, på weddingannouncer. Har bestämt mig för att göra en där och en på gamman.se, och sen kanske en egen. Och så får vi se vilken som blir bäst

• Pumpkin

Jo, jag gillar layouten på Gamman, men jag tycker att det är lite begränsat med text- och bildhantering och så än. Men det är ju så nytt så det blir säkert bättre

• Pumpkin

snitte: Är du född i Östersund?!

• Pumpkin

Kom på det sen att vi nog pratat om det Blev bara helt ställd Vilket datum är du född? (Har jag säkert frågat förr också...)

• Pumpkin

Jo, jag är född i augusti - 27/8

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare