• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Och redan senil

• Pumpkin

Anja: Ingen möjlighet att få barn när man studerar? Vad säger du?

• Pumpkin

Jag ligger redan rejält efter med barnafödandet om man ska jämföra med mamma, mormor, gammelmormor osv. Mamma fick mig när hon var 17, mormor fick mamma när hon var 22 och gammelmormor fick mormor när hon var 20.

Förut hade jag panik över det där, men nu har jag lugnat mig och insett att man är inte en gammal mamma för att man får barn vid 25

• Pumpkin

Grr, dessa j*vla alliansj*vlar som hävdar att dom är för familjepolitik - i h*lvete heller!

• Pumpkin

Snart_FruL: Dvs om man har moderater i familjen Nej, nu var jag elak och drog allting till sin spets.

Hur som helst, det blir vad det blir, när det blir. På nått sätt klarar man sig nog

Nu ska jag sova, natti natti på er tjejer!
    Kram

• Pumpkin

Huuuh kaos på jobbet idag!

• Pumpkin

Lucy_: Ja, ska ni gifta er i augusti så är det hög tid att bege sig ut i djungeln och prova klänningar, det kan ju som bekant ta ett tag innan man hittar rätt. Även om du beställer på internet tycker jag definitivt att du ska prova ut i butik - det blir helt annorlunda än på bild

• Pumpkin

Fast augusti är bara ett halvår bort, och dom flesta rekommenderar ju att man ska se till att beställa klänning så man senast har den 1-2 månader innan bröllopet

• Pumpkin

Tyvärr verkar det vara ganska vanligt att butiken använder köpta klänningar som provklänningar

• Pumpkin

BudgetBrud2008: Precis! Man betalar ju för en NY klänning, inte en som suttit på var och varannan brud inom 20 mils radie liksom...

Helmborn: Nej, dit vill man inte gå!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare