Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken
    Ja, det är nog roligare att använda pengarna på shopping.

Jag tänkte spana på skor till brudklänningen fast jag inte har fått den än, men jag har så svårt att hitta skor så det är lika bra att starta nu.

I slutet av april ska vi till Stockholm och då hoppas jag att jag ska kunna fynda till bröllopet. Några förslag kanske????

• vårbrud2008

Norrsken
    Vet egentligen inte hurdana skor jag vill ha. Det brukar vara så att jag går runt och provar och sen PANG där är dem jag vill ha. Tyvärr kan det ju ta ett tag.

Eftersom det nu blir den 15 sep så vet jag inte om man ska chansa på öppna skor eller gå på pumps för att vara säker????

• vårbrud2008

Norrsken
    Jo, de senaste åren har det varit mycket fint här i Skåne vid den tiden. Så kanske kan jag chansa, men det skulle inte förvåna mig om det du blir regn.......

• vårbrud2008

Ina
    Hur gör man när man ska spåra sin klänning???

• vårbrud2008

Ina
    Var fick du spårningsnummret ifrån?????

• vårbrud2008

Norrsken
    Varför gör de en läkarundersökning????

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, visst är det bra att de är seriösa. Man vill ju inte gå på en nit när man ska anställa....

Ina
    ja, då får jag väl vänta på att de ska höra av sig. Usch vad nervöst.

• vårbrud2008

Inte jag heller.

Håller just nu på att laga mat, makaroner och köttfärssås, eftersom jag ska köra till jobbet 12.20 så måste jag äta snart.
    Det är så stressigt när man måste laga mat innan man ska till jobbet.

• vårbrud2008

Ja, nu är allt överstökat och det är dags att köra till jobbet alldeles strax.

Sambon är hemma, middagen och disk över och så har jag hunnit hänga upp en maskin tvätt.

Vi hörs kanske ikväll när sonen har somnat.

Tjingeling

• vårbrud2008

Norrsken
    Det blev en mycket bra eftermiddag. Vi var ute mycket i blåsten och solen och barnen gick hem tidigt. Men de som jobbade förmiddagen hade inte haft det lätt.
    Sen körde jag och handlade och sen blev det middag hos mamma och pappa. Nu sover sonen som en stock.

MrsNyberg2B
    Vi tänkte ta emot OSA själva vad vi har kommit fram till nu. Vi har ännu inte pratat med vårt toastmasterpar så vi får väl ser hur det blir sen.

Ina
    Vill också se din klänning:
    martinanilsson78@spray.se

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare