Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

norrsken:
    www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3
    dit kan ni flytta tycker jag;)
    fast jag kommer vara nedrigt avis på att ni har finare kök än vi då... heheheh

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    skrev kanske för att du kanske inte ville;)
    jo det där med livets j*vligheter kanske kommer och går lite som dom vill.. men huvesaken är nog att ha en grundtrygghet, att ha hopp och vetskap om att det blir bättre och att helt enkelt stå ut.
    och får han nu jobbet här så kommer vi ha det skutkul! guuud va roligt det skulle vara! :D när tror du flyttlasset bär av isåfall?

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    hahah, inte min smak heller fullt ut. men det är iallafall finare än vårt 40-talskök;) hahaha
    vi pratade igår om hur vi vill att vårt hus ska se ut och har kommit fram till att vi vill ha en genomgående nordisk stil, med stora fönster, mycket ljus, ljusa jordnära färger men ändå personligt så att det finns lite små färgklickar här och där. för mina egyptiska knallfärgade sittpuffar gör jag mej inte av med! hehe..

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    wiihii!!

• InaHjärtarAdam

morrn morrn!!!

"23 mar 2007 05:40 Stockholm Onforwarded For Delivery"
    så står det på TNT:s spårningssida om min klänning. det betyder att den håller på att levereras eller?
    är så nyfiken så det är inte sant!!
    har drömt mardrömmar inatt igen.. att klänningen skulle vara vinröd istället för vit och sydd i fleecetyg med fransar längst ut på släpet.. sen drömde jag att det bara var två timmar kvar till vigseln och jag var varken sminkad eller fixad i håret och jag hade ingen tid nånstans att ordna det.
    tillslut fick det gå ändå och när vi stod där framme och skulle gifta oss var det massa objudna gäster som störde så att hela vigseln blev förstörd... ojojoj..
    8 månader och 3 veckor kvar, antar att jag hinner drömma mååånga mardrömmar tills dess!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    vilken tid idag får lasse sitt jobbesked?
    jag är så nyfiken på det också!!! :D

• InaHjärtarAdam

vårbrud2008 :
    jag fick ett spårningsnummer som man knappar in på sitt leveransföretags hemsida. lätt som en plätt!

• InaHjärtarAdam

vårbrud2008:
    det fick jag när dom hörde av sej och sa att dom skickat klänningen.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    synd att inte du kunde följt med lasse till södertälje;)

• InaHjärtarAdam

åååh vad jobbigt, jag har tre cocosbollar och tre sånadär dammsugare i kylskåpet. hur ska jag klara mej från att inte äta upp dom!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare