2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Norrsken
Det var det förra året och då dömde sambon mycke dem matcherna. Det var kul.
Norrsken
Det var det förra året och då dömde sambon mycke dem matcherna. Det var kul.
Norrsken
Nu väntar sängen....
Det blir jobb hela dagen imorgon och så på kvällen ska jag äntligen träffa en tjejkompis. Vi jobbar tyvärr om varandra hela tiden.
Hej alla!
Kan ni inte föra över lite sköna dagar till mig också?????
Känner inte att jag är så rolig just nu. Värst är det nog på jobbet som för tillfälligt bara är så trist, trist, trist...
Blir behandlad som värsta slaven och får göra allt skitgöra, får ingen information från mina så kallade jämnställda kollegier, kommer sist i rangordningen osv...:(
En kollega slutar nu på fredag och hon har varit favoriten medans jag har fått slita. Nu kommer en vikarie på måndag och mina kollegier har redan börjat smöra för henne, så jag kommer nog i fortsättningen att vara deras slav...!!!
Är bara så trött......
Vill ha ett annat jobb.
Lucy
Jag gillade Wedding date (filmen alltså). Fick den i en tidning nere på mässan i Malmö. En rolig tjejfilm.
Min klänning kommer att bli klar denna veckan och den kommer att skickas nästa vecka!!!! HURRA
Norrsken
Min sambo har haft Asic- joggingskor i flera omgångar och han är nöjd.
MrsNyberg2B
När jag fick min son hade jag värkar i 24 timmar och sen tog det 9 timmar att få ut honom. Det var en pärs må jag säga....
De ringarna som du har tittat på har jag också tittat på. KUL! :)
Norrsken
Allt började egentilgen när jag började säga ifrån tyvärr, när jag ifrågasatte saker.
Jag har varit där i ett år nu och under första halvåret jobbade jag bara 50%, för så var tjänsten, och då märkte man inte av att det inte var rättvist. Men så i höstas fick jag 75% och vid jul någon gång började jag säga ifrån och säga vad jag tyckte men det uppskattades inte av två kolleger. Nu efter missfallet känner jag att jag har förändrats och tolererar inte att de håller på som de gör på min arbetsplats så nu känns det nästan som vi är i krig med varandra.
Jag hoppas så innerligt att det ska ändras nu när en slutar och en börjar.
jag har föresten en god och glad nyhet i detta mörker.
jag har äntligen hittat vår ingångslåt efter att ha letat i ett halvår. jag fick massage på jobbet idag och hon som masserade hade just denna låten på sin cd skiva!!!!!!!
ibland har man tur....
Godmorgon alla morgonpigga!!!!!!
Har varit uppe sen sju eftersom sonen har fått för sig att han inte ska sova när mamma har sovmorgon. :(
Börjar inte förrän kvart i tolv idag.
drömbrud
Låten heter Kanon och är skriven av Pachebel.
Den förekommer ofta i amerikanska filmer och serier när bruden ska gå in i kyrkan.
Är hur vacker som helst....:)
Norrsken
Jag och min sambo älskar också att sova men det gör INTE vår son. Han har aldrigt tyckt om att sova, inte ens som nyfödd. Brukar sova runt 10 timmar nu och förr 8 men då sov han middag det gör han inte nu, fast han bara är 2 år.
Ina
Nu vet du vad som väntas. Mycket vaknätter blir det tyvärr men det är det värt. :)
Norrsken
Nej, han brås nog på mormor och morfar som inte heller är några sjusovare speciellt morfar som nog bara sover 5-6 timmar per natt alltid.
Då kan det bli vilket som då för er del??
Nu på förmiddagen hade jag tänkt ringa och boka vår bröllopsnatt. Hade först tänkt bo på ett litet gårdshotell ute på landet ett par mil härifrån men nu har vi beslutat oss för att övernatta inne i stan på ett hotel. Man bor ju aldrig på hotel där man bor så varför inte slå till nu??
Norrsken
Vi har bara två hotel inne i stan. Stadshotelet och ett annat, så det blir det första för det är lite bättre standard där.
Naura
Jag är också mycket för traditioner nu när jag väl ska gifta mig men den här låten kan jag bara inte motstå. Kanske blir det en vanlig marsch till utgången kanske inte.