• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Cia: Då är det ju lite jobbigare... Har varit i den sitsen själv och blev faktiskt ganska deppad av att hänga på BT, men ändå kunde jag inte slita mig härifrån

• Pumpkin

Så gjorde jag oxå, ett tag

• Pumpkin

snitte: Eller så är det som Helmborn sa, efter ett tag så blir den jämt-repig, så då syns det inte

Grr, jag skulle lätt kunna strypa nån snart om jag inte får gå hem. Är på helt uselt humör helt enkelt. Tror det beror på jobbet och chefen. Helt klart.

• Pumpkin

Jag har inte börjat söka i Göteborg än. Känner att jag vill ha nån slags indikation på hur det går för fästmannens jobbsökande först. Men jag kollar jobb varje dag så jag har lite koll på vad som finns och så

• Pumpkin

Lucy_: Det känns... hmm... BRA! Men ovant, säger oftast sambon. Men då blir jag rättad från alla håll och kanter - "Fästman heter det faktiskt!"

Ikväll ska vi till svärisarna för första gången sen förlovningen

• Pumpkin

Hallå tjejer! Nån som lever?

• Pumpkin

Haha, så allt hänger på mig? Då får det väl vara tyst här i helgen då, för om en timme drar jag iväg till Umeå, vårt hotellrum och en god middag!

Vad händer i helgen då Lucy_?

• Pumpkin

Jag håller med Helmborn, inte skulle jag vilja missa all rolig planering genom att gifta mig i sommar istället - jag har ju 1000 saker att göra till bröllopet!

• Pumpkin

Aaaah - 15 sidor att läsa igen!

• Pumpkin

Nej det här är en ovan situation för mig

Vi ska iväg och handla nu, läser ikapp och återkommer senare

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare