Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

blogg.gamman.se/alvaereva/index.asp
    kunde inte låta bli att prova den igen plus lägga ut bilder. ni får sprida hur ni vill:)

• InaHjärtarAdam

Naura :
    vi tar min sambos - Micha.
    Enkelt och lätt. Visst hade jag velat lite att vi tog mammas flicknamn, men det är inte så viktigt för mig.

• InaHjärtarAdam

gomorron brudar!!

nu åker vi iväg till linköping. ska ha en mysig dag där på stan först och äta god sen lunch och sen ska vi fira en barndomskompis till adam som fyller 25 år. vi ska ge henne en guldfisk:)

hoppas ni har en trevlig dag och kväll.
    p.s. jag har bara köpt två alkoläsk så att det inte blir sådär pinsamt som på nyår, om ni minns....

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    FÖRLÅT, men jag har inte hunnit fota det där fina huset åt dej idag... men jag ska göra det så fort jag kan! Vi hade gäster ända tills det blev mörkt och eftersom huset inte är upplyst när det är mörkt så kändes det inte som nån idé.

• InaHjärtarAdam

morsning!!
    här blev det ingen sovmorgon, grannen håller på och slipar om golvet.....

• InaHjärtarAdam

åååååh vad sega ni är!! ;)
    noll reaktioner!

• InaHjärtarAdam

tack allihopa:D

vi kommer ändra planerna. kanske till den här sommaren eller nästa sommar. vi har bara vetat om det i ett par timmar än så länge så vi har inte hunnit planera riktigt än..

• InaHjärtarAdam

Snart_FruL :
    det händer nog när man minst anar det.
    jag var iallafall INTE beredd på mitt feta plus;) trodde faktiskt inte att jag kunde bli gravid alls

• InaHjärtarAdam

Snart_FruL :
    kul att man kan göra dej glad:)
    jag har inte riktigt fattat att det är sant ännu tror jag..
    jag var helt inne på att adoptera för att jag inte trodde att jag kunde bli gravid!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare