2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
gica: Det låter riktigt fint! Vi har inte bestämt färgtema än. Jag är inne på rosa, men inte fästmannen. Ser ut som att jag måste lägga mig den här gången.
gica: Det låter riktigt fint! Vi har inte bestämt färgtema än. Jag är inne på rosa, men inte fästmannen. Ser ut som att jag måste lägga mig den här gången.
gica: Ja, det måste vara nåt sånt. Jag hade gått med på blått om det hade varit vinterbröllop (vilket var tänkt från början), men nu är det andra tider.
Vi har också varit överens i det mesta, fast jag har varit lite över-inspirerad så nästa gång vi träffas ska han få titta på lite utkast till inbjudningar.
sajber.pillan: Amelia Brud & Bröllop verkar vara bra, jag ska försöka hitta den snart. Tror de andra har pratat lite om den också.
sajber.pillan: Tack! Den sidan lades till favoriterna!
Godnatt på er tjejer! Jag lägger mig nu.
Godmorgon!
gica: Hoppas att kroppen känns bättre snart! Inte kul när allt gör ont.
Anja74: Varifrån har du beställt?
gica: Jag vet inte riktigt hur det går. Ska ta ett snack med fästmannen ikväll och försöka komma fram till nåt. Jag vill börja beställa saker till trycksakerna och testa lite.
Anja74: Här finns i alla fall organzaband, men inte likadana som du hade på bild. Kolla på Dekorationsmaterial -> Band, garn, fibers, snören osv -> Sheer ribbon/organzaband.
sykompaniet.se/
Ska leta vidare och meddela om jag hittar nåt.