2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Har du sett Brudens far tex????
Där är låten med.
Har du sett Brudens far tex????
Där är låten med.
MrsNyberg2B
Hur ser skorna ut då?
Idag har det faktiskt varit en bra dag på jobbet. Det var ett tag sen jag kände så, så kanske det vänder nu???
Tyvärr var det värre innan jag kom till jobbet. Väl nere på dagis pratade jag med fröknarna och nu tror de att sonen är antingen allergisk mot gluten eller laktos för de trycker att han bajsar för mycket (ca 2-3 gånger om dan på dagis).
Visst bajsar han mycket (i genomsnitt 5 gånger per dag), men han är aldrig lös i magen och inte mager så jag tror inte på deras teorier. De sa också att han var väldigt röd i rumpan men det är han ofta när de glömmer att byta blöja på honom vilket händer ofta.
Lovade att ringa BVC och kolla upp det men sen sa kollegerna på jobbet att det var bara trams för att de inte vill ha mer koll på sonen och byta blöjor ofta.
Ja, vad ska man tro???????
Ringde en kompis och frågade hur hennes sons blöjor var eftersom han nu fått diagnosen laktosallergi och de var inte alls som min sons och dessutom bytte hon mellan 10-15 blöjor om dagen.
Inte nog med det så undrade hon om jag hade haft roligt i Helsingborg i helgen. Jag blev så paff eftersom jag inte talat om att jag varit där så jag undrade hur hon visste det och då visade det sig att min son hade "ringt" hennes mamma på min mobil 1h och 15 min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjälp, vill inte se den räkningen!!!
Norrsken
Ja, jag ska nog ta och ringa BVC på måndag, de har stängt imorgon, och kolla hur de ställer sig till det hela.
Eftersom jag själv har så mycket allergier så är det nog bäst att kolla upp det.
Ingen här?????
Coornet
Har du gjort några framsteg på sistone gällande planeringen då???
Idag bokade jag vår bröllopsnatt på ett hotell inne i stan. Det gick på 1895kr, undra om det är dyrt eller billigt????????
Vi skulle få bröllopspaketet, undra vad det innebär?????
Coornet
Var och när var det nu ni skulle gifta er????
Coornet
Bröllopspaket
Så här står det på internet för det jag har bokat:
I vårt bröllopspaket ingår logi i ett av våra största rum. På rummet finns ½ flaska mousserande vin och choklad. Morgonrockar och tofflor får ni låna under er vistelse.
På morgonen får ni frukost på rummet (beställ vid ankomst vilken tid ni vill ha den).
Ni behöver inte ha bråttom iväg utan får förlängd utcheckningstid.
Pris bröllopspaket 1.895 kr/par.*
Coornet
Jag försöker engagera min blivande man men just nu har han så mycket annat och tänka på; däck till bilen, massor av jobb, golfsäsongen börjar snart osv.
Försöker få honom att fixa saker men det går sådär. Det går fortare om jag gör det.
Coornet
Vi gifter oss den 15 september 2007 klockan 15 och det börjar bli lite stressigt nu känner jag. Vi har mycket kvar.....
Lucy
Ja, då finns det anleding att fira extra då den dagen!!!!!