Inlägg från: Cia-bruden |Visa alla inlägg
  • Cia-bruden

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vidalila,
    Jag förstår dig precis. Tack för den upplyftande kramen, precis vad jag behövde

Dock börjar jag verkligen inse saker och ting. Varför stressa? Jag menar, det är ju inte så att vi kommer göra slut om vi inte börjar planera bröllop eller startar bebisverkstan.

Vi har haft distansförhållande sen vi träffades. I höst kommer vi förhoppningsvis bli sambos på riktigt. Det som skrämde mig var när sambon sa att vi kanske kommer tröttna på varandra, det är ju ingen som vet.
    Men det jag känner nu är att jag aldrig någonsin vill förlora honom! *Tårar rinner igen* Detta kommer troligtvis inte ändras, snarare tvärtom att jag kommer älska honom ännu mer sen.

Förstår ni mitt svammel?

• Cia-bruden

Vidalila,
    Du har så rätt så!
    Jag kommer kämpa för denna man!
    Han sa att han vill gifta sig med mig och skaffa barn tillsammans med mig.
    Så varför kan jag inte bara vara nöjd nu?

Jag har beställt en kärleksbok som jag har fyllt i. Han ska få den när vi är på semester i Alperna. Vill nästan ge den till honom nu.

Åhh..vad jag svamlar. Är glad över att du orkar läsa.

• Cia-bruden

Nä, han ska inte få den än.
    I mars ska det bli. Då även vår förlovning var tänkt, men sambon kunde ju inte hålla sig

Jag har fixat papperskort av våra digitala foton. Som jag ska sätta in i boken.
    På en sida står det t.ex. En kärleksförklaring och under det ska jag sätta ett foto på våra förlovningsringar. Vad tycks om det?

• Cia-bruden

Vidalila,
    Du har så rätt så.
    Jag är en riktigt lyckligt lottad människa. Jag har någon som älskar mig och jag får älska honom tillbaka.

Tack så mycket för pratstunden. Jag hoppas att vi hörs snart igen.

Sov gott!
    Kram

• Cia-bruden

Vidalila,
    Jag jobbar till 21.30 imorgon...men efter det dyker jag säkert upp en stund.

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Hur har ni det?
    Jag har det bara bra, speciellt nu efter det jag skrivit om. Känns som om jag kan slappna av mer.

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Äntligen hemkommen från jobbet.
    Hur har ni det i allt planerande? Tyvärr så kan jag väl inte tillföra så mycket nu när vi har lagt det på is, men vill ändå inte försvinna härifrån helt.

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Hur bestämmer man vilken kyrka man vill ha?

• Cia-bruden

Norrsken,
    Grejen är den att mina föräldrar bor i en liten håla och där finns det en jättefin kyrka. Sen att i stort sett hela min släkt bor där är ju heller inte helt fel när man ska tänka på transporter och sånt. För då är det ju i stort sett bara hans släkt som får åka + vänner
    Sen är det väl att vi får åka, är ca 8 mil enkel resa.

• Cia-bruden

Lucy,
    Gifter vi oss på den lilla orten, så får alla som vill komma till kyrkan och sen blir det kanske 30 som får komma till församlingshemmet. En jättebra lokal som står med porslin, glas och bestick. Så då är det bara maten som måste fixas.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare