• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

För oss får det vänta ett tag också med bebisar, har ju precis som Helmborn lurviga bebisar redan så det räcker ett tag

• Pumpkin

drömbrud: Haha

Blivande fru: Ja, jag nöjer mig med min lilla kusin som är 8 månader. Och nu har ju som sagt våra kompisar fått barn, så flyttar vi till Göteborg kan vi få snusa bebis hur mycket vi vill (om vi vill)

• Pumpkin

Nu har jag beställt en bröllopstidning - IGEN! Jag är beroende tror jag bestämt

Ang färger så är det väl creme och kall rosa/lila som gäller just nu.

• Pumpkin

Helmborn: Och när jag sa creme så menade jag också pärlemor (glömde det), så då blev det ännu mer lika

Blivande fru: Jag vet hur det är - jag tänker på bröllop hela tiden

• Pumpkin

drömbrud: Är du inte alls det!

• Pumpkin

Lucy_: Jag tror att det skulle vara läckrare med ett riktigt synligt silversmycke (beroende iofs på klänningen och dess utsmyckning), men jag tror inte att nån tänker på att det ser konstigt ut om du har ett guldsmycke, absolut inte.

• Pumpkin

snitte: Hittar jag nått roligt så köper jag väl åt henne, men annars är det hon som får stå för sina grejer

• Pumpkin

Nu ska jag gå hem! Hörs senare

Kram!

• Pumpkin

I'm back!

Satt och funderade på det här med toastmaster/madame. Hade tänkt att en väninna till mig och en kompis till Lasse skulle få vara det, men det kändes lite dumt att dom inte känner varandra och så... Och helt plötsligt slår det mig - vi har ett kompispar som skulle vara HELT perfekta för jobbet! Och Lasse håller med

• Pumpkin

Blivande fru: Självklart kan man köpa klänning på nätet, det är det ju många som gör, men bäst är nog att prova ut modellen i butik först

MrsNyberg: Åh så roligt med en liten kattflicka! En bondis eller? Kom aldrig stora katten hem? Apropå katter så har vi fått hem 3 ryamattor idag och katterna har blivit som galna i dom

Vidalila: Ja, många är emot att bruden blir för till altaret av sin far, bror eller vem som helst egentligen som inte är brudgummen. Även många präster. Jag tycker inte att det är nått fel i det men kolla med prästen först och främst Jag hade själv tänkt be min mammas sambo föra mig till altaret, men jag har nog ändrat mig faktiskt...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare