• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Anja74: Jag förstod det nu.

• Maggies

Anja74: Tack för tipsen!

• Maggies

Anja74: Vi funderade på de ringarna som förlovningsringar från början, fast i rödguld. När vi sedan provade dem så kändes de för kantiga så det blev ringar med lite mjukare kant istället.

• Maggies

Anja74: Det betyder ju inte att den inte passa på dig såklart (hur ska jag veta det? ) Gillar den tilltänkta vigselringen mycket!

• Maggies

Anja74: Jag blir så himla nyfiken på den där hjärt-stämpeln du har beställt, men jag verkar inte hitta den...

• Maggies

Så ni skriver!

Anja74: Fint save-the-date-kort! Så roligt att du hittade en massa att beställa. Och att din sambo går med på rosa.

Nu måste jag kika på länkarna ni har tipsat om. Snart ska jag börja beställa lite! Wiho.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, jag vet ju det, och nu får ni minsann lugna ner er lite! Haha! Nä, det är så kul att det är lite på gång här.

• Maggies

Det här med färgtema var svårare än jag trodde. Diskuterar med fästmannen och hoppas komma fram till nåt inom kort.

• Maggies

Var tror ni om vitt/creme/pärlemor och ljusblått (typ himmelsblått) till vårt augusti-bröllop?

• Maggies

~Norrsken~ & vårbrud2008: Tack.

En fråga till, det här med att värdparet skriver festprogrammet - hur vanligt är det och hur tänker ni göra? Själv vill jag i alla fall göra layouten och designen själv, så att det liksom passar in i färgtemat och allt.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare