• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Morning!

• Pumpkin

Anja: Jag har faktiskt inget vettigt förslag... Men det med kakelbutiken blir nog lite konstigt, för som du säger så är det oftast inte öppet så sent

• Pumpkin

Vilket smart påhitt Snart_FruL!

• Pumpkin

angelica: Här är allt bra, så bra det nu kan vara när man sitter på jobbet Sitter och drömmer mig bort på Blocket, har hittat min drömhund! Tyvärr måste jag nog vänta ett tag, finns inte tillräckligt med plats för två vuxna, två katter och en ganska så stor hund i vår lilla 2a. Nåja, det kommer väl fler chanser

Snart_FruL: Skönt att ögonen snart är fixade, måste bli väldigt annorlunda för dig?

sajber.pillan: Förstår precis hur du menar i tänket kring pengar

• Pumpkin

Lucy_: Korsning mellan Australian Shepherd och Border Collie!

• Pumpkin

angelica: Ja visst är dom underbara?! Och vore det så att dom fortsatte vara så små, då skulle vi nog få plats med två till och med
    Förstår att det kan kännas lite olägligt med en hel farm ( ) hemma, men som du säger, när barnen blir äldre kan dom ju ta ansvar på ett annat sätt Håll ut! Det får jag också göra.

Lucy_: Jag har haft lyckan att bli både katt-, hund- och hästmänniska Dyra intressen!

• Pumpkin

sajber.pillan och snitte: Jo, dom är helt ljuvliga!

• Pumpkin

snitte: Jag är som sagt hundmänniska också, är uppväxt med hundar och är helt galen i dom! Har en Siberian Husky blandistik men hon bor hos mormor och morfar så jag träffar henne inte så ofta Ni har en JR va? Det är också en drömhund för mig

• Pumpkin

snitte: JR är ju dessutom toppenhundar att ha när man har häst och hänger i stallet mycket

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare