2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Förresten ska jag köpa häst innan mina barn föds och sen ska jag tvinga dom att bli hästmänniskor
Förresten ska jag köpa häst innan mina barn föds och sen ska jag tvinga dom att bli hästmänniskor
snitte: Jag vet, bästa taktiken nånsin
Lasse tycker hästar är tuffa, och han tycker det skulle vara coolt att ha en egen häst - men han har aldrig ridit Nåja, jag ska se till att det finns hästar i vår ägo och så ska jag lära stackarn att rida som en cowboy
Så trist att vara allergisk Det är ju så mysigt att hänga i stallet med hästarna och bara pyssla på.
snitte: Jag tror på att inte skydda barnet alltför mycket från början. Barn som lever i typ kliniskt rena hem utvecklar lätt allergier.
snitte: Haha, det var det roligaste jag hört idag
sajber.pillan: Bits dom där fram och sparkas där bak så är det människans fel, inte hästens
Alltså människan som "fostrat" hästen
sajber.pillan: Japp!
snitte: Det tycker jag absolut att du kan göra! Men kanske kan ni köpa in lite formar så att alla ser likadana ut? Eller matchar åtminstone? På det sättet borde det inte se "billigt" ut.
Förresten så tror jag att vi bestämt oss för buffé faktiskt, sambon verkar gilla den idéen Det var så mysigt när vi åkte i bilen till Umeå i helgen, då satt vi och pratade om bröllopet och om barn och så
Haha, seg jag va då
snitte: Han är sugen på bebis han med, men vi är båda överens om att giftermål kommer först, och gärna att vi vet vart vi ska bo ett tag iaf Vi satt och pratade om namn, både på pojkar och flickor, och jag sa att jag ville ha tvillingflickor och så Hur mysigt som helst!
Ja, nu börjar vi bli en hel del som ska köra på buffé Vi kommer nog göra så att vi kör med sittande förrätt, buffé till varmrätt och sen har vi inte riktigt beslutat oss för om vi ska ha efterrätt och sen tårta som vickning eller bara ha tårta (som efterrätt alltså) och sen korv med bröd eller ostbricka som vickning.