2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Lucy_: Jo, det är jättemysigt! Skönt att höra att även han är intresserad av framtiden
Lucy_: Jo, det är jättemysigt! Skönt att höra att även han är intresserad av framtiden
sajber.pillan: Jag funderar på något klassiskt till förrätt, typ Toast Skagen eller nått. Det gillar typ alla Men det beror ju lite på vilken typ av buffé man väljer också, det ska ju gärna höra ihop litegrann
snitte: Ja, egentligen skulle jag vilja göra så också. Men samtidigt så vill jag ha min älsklingsefterrätt på VÅR dag - chokladpannacotta.
Snart_FruL: Nej alltså det är klart att man kan bli allergisk oavsett hur det sett ut där man vuxit upp, var inte så jag menade
Snart_FruL: Då är vi överens då
Hehe, tufft att springa omkring med solbrillor i januari ju, då måste du se ut som en riktig glidare
Hehe, jag ser den glassiga 50-talsstilen framför mig
Wiii, snart får jag gå hem!
Känner mig lite lat och dålig, hade anmält mig till AfroPowerDance efter jobbet idag, men insåg när jag såg hur jag jobbade idag att det inte skulle gå så då avbokade jag. Bokade då ett Core-pass istället lite senare ikväll, men nu har jag avbokat för att jag känner mig så trött Dåliga jag!
Morrn morrn!
Här sitter jag som Apan Apansson i bur för allas beskådan, placerad helt ensam i receptionen. Så jäkla pissigt, anmälde mig INTE frivillig till det här...
Anja: Kul att du lyckades!
Snart_FruL: Ja speciellt när dom sökte frivilliga och jag _medvetet inte_ anmälde mig. Misstrivs redan riktigt ordentligt på jobbet, så det här hjälper inte direkt
Snart_FruL: Jag har egentligen ingenting emot att sitta i en reception, det skulle jag gärna jobba med på något annat företag. Men inte HÄR, och inte i den här receptionen. Man sitter ensam, riktigt uttittad och receptionen är så hög att man inte ser nånting utan det blir som nått slags grodperspektiv.
Oj vad jag gnäller
Ina: Kul! Då väntar vi på mer information då
Snart_FruL: Skönt att jag inte låter gnällig då i alla fall
Lycka till med operationen imorgon!