Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken
    Har precis kollat den sidan.

• vårbrud2008

Var är alla??????????????

• vårbrud2008

Brud 2008

Vad gillar du att diskutera då??

• vårbrud2008

Brud 2008
    Ett exempel då????

• vårbrud2008

Var inne och tjuvläste vad ni hade skrivit på jobbet. Vi får inte kolla internet på jobbet egentligen men jag känner just nu inte för att följa alla dessa dumma regler som finns.

Kommer just nu överens med en kollega och med den nya tjejen men den tredje kollegan är helt hopplös just nu. Hon är så sur och bitter och bara snäser och håller på. Så var hon inte innan vår ena kollega slutade så antagligen är hon väl väldigt bitter över det och måste låta det gå ut över någon, tyvärr mig....:(
    Det kommer pikar hela tiden så från och med i morgon ska jag inte prata mer än nödvänigt med den här kollegan.

Ina
    När jag väntade min första son mådde jag illa varje gång jag kände köttos. Kunde inte äta kött under hela graviditeten. Annars hade jag inga direkta krämpor. Med barn nummer två mådde jag mer illa så alla trodde att det skulle bli en flicka (myten säger så) men det blev en son till.
    Det är jättesvårt med namn. Vi hade tre namn vi valde mellan men när han kom ut passade inget namn, så min sambo åkte hem och hämtade namnboken och sen satt vi och letade efter ett passande namn. Det blev MAX. Son nummer 2 döpte vi aldrig, men vi funderade på Måns.

• vårbrud2008

Naura
    Till vigseln har vi valt:
    För att du finns
    Kärleken är
    The rose

Ina
    Namnfrågan är inte lätt. Tycker att det finns fler att välja på när det gäller flicknamn än pojknamn.
    Giftemålet tycker jag låter som en bra idé.

Lucy_
    Har du hittat någon ring????
    Jag tycker att det är jättesvårt.

• vårbrud2008

Min klänning har varit här idag !!!!!!!!!!!!
    Men fick tyvärr åka hem igen till Helsingborg då jag inte var hemma. Svärfar ska ta emot den imorgon då jag är på jobbet.......:)

Ska tyvärr på kalas direkt efter jobbet imorgon så jag kan nog inte prova den förrän torsdag natt eller fredag. :)

• vårbrud2008

Lucy_
    Javisst är det spännande?????
    Var kollar du på ringar föresten?

Ina
    Här får vi inte skriva in oss förrän vecka 12. Det är en evig väntan. Nu fick jag tillbaka mensen så sen ska vi köra på igen och hoppas att det går bättre nästa gång. Vill så gärna ha ett syskon till sonen.

Idag har vi bokat fotograf. Först var vi hos en tjej men där var skitit överallt och så hade hon en hund och dem är jag allergisk mot. Och hon var dyr.
    Sen gick vi vidare till en annan och där kändes det bra direkt. Dessutom var han ca 1000 kr billigare. Vi bokade honom direkt.

Kollade även make up i stan och ska boka tid när jag vet mer om vilken tid jag ska vara hos frissan.

Hittade inga skor i dag heller. :(

• vårbrud2008

Glad Påsk alla!

Godmorgon eller god förmiddag.

Äter fukost med sonen och lyssnar på hur det blåser ute. Har redan hunnit städa nedervåningen, duschat och klätt på oss. Har dessutom en maskin tvätt på gång. Det gäller att vara effektiv när man har en ledig förmiddag.

Påsken är redan fullbokad förutom annandagen då vi bara ska vara hemma och mysa.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare