• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Anja: Att preliminärboka brukar inte vara några problem, så ring du och kolla det med festlokalen imorgon

vårbrud: Tack! Vilken av sidorna syftar du på? Weddingannouncer eller Gamman?
    Förstår att du är kluven angående att stanna hemma eller inte, det brukar jag vara också. Men är inte sonen helt kry heller kanske det är bäst att stanna hemma ändå?

sajber.pillan: Som Anja sa, det kanske går att få en billigare kopia gjord?

• Pumpkin

Ina: Jag önskar att jag skulle gå, men jag åker inte ner förrän nästa helg

• Pumpkin

Snart_FruL: Sov så gott och lycka till imorgon! Vi finns kvar här, var så säker, så vila dina ögon du

• Pumpkin

Hmm... Har suttit och funderat på det här med inbjudningskorten... Har en idé som jag inte riktigt är klar med eller vet om den kommer att funka men iaf, såhär är det:

På IKEA säljs dom här korten www.ikea.com/PIAimages/53535_PE156915_S4.jpg och jag har dom här hemma i ramar - älskar dom! Nu har jag en idé om att man kanske skulle kunna använda dom till inbjudningskorten. Kanske om man på nått sätt kunde "rama" in dom i inbjudningskorten, så att dom blir som baksidan av inbjudningarna på nått sätt? Hmm... Jag vet inte alls hur jag tänkt mig det här, men jag var tvungen att lufta mina något luddiga tankar iaf

• Pumpkin

Anja: Let us know vad dom säger på lokalen
    Självklart får ni kyrkan, du kommer ju ligga på telefonen och börja slå siffrorna exakt så att signalerna går fram när dom öppnar

syster_Kristin: Har ni tänkt på vilken typ av buffé ni vill ha? Typ italiensk, vegetarisk eller bara massa mat?

B & S: Tja, vad har hänt här? Några till har förlovat sig (däribland jag ) och bestämt datum/nya datum. Vi har fått en hel del nya medlemmar i vår härliga tråd och stämningen är på topp som vanligt! Var in och kollade på er bebbe, så söt!
    Och Svartbrud uppdaterades väl här efter årsskiftet nån gång, så det är inte så länge

• Pumpkin

Ina: Åh åh, jag kan hjälpa till! *viftar med armarna* Hehe, smart att inte säga nått till mamsen, det skulle inte jag gjort heller

Jag ska ner till Sthlm/Norrtälje för att träffa mamsen och min moster, morbror och lilla kusin. Har inte träffat lilla kusinen sen hon var 4-5 månader och nu är hon 9 månader!

• Pumpkin

Köpte hem TRE bröllopstidningar igår - Amelia B&B, Bröllopsguiden och nån engelsk/amerikansk blombröllopstidning. Fick många jättebra idéer, efter bara en tidning!

• Pumpkin

Snart så...: Tyckte jag kände igen ditt nick! Självklart ska du hänga här med oss

• Pumpkin

You are so welcome

Haha, nu har jag varit iväg och köpt EN TILL bröllopstidning

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare