2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
blivandefruandersson08: Det är ju ett tag kvar så det går ju bra att ta det lugnt med den biten för dig.
blivandefruandersson08: Det är ju ett tag kvar så det går ju bra att ta det lugnt med den biten för dig.
Hallå tjejer!
Har beställt en massa från Panduro så nu blir det att börja pyssla med inbjudningskort. Ska se om jag har nån fantasi till det.
Vi försöker håller nere budgeten. Funderar på att endast bjuda folk till vigseln och kyrkan och sen ha fika med bröllopstårtan och småkakor och lite spex då istället för att ha en hel middag. Middag har vi isåfall endast med våra familjer på kvällskanten. Alltså ingen störe fest. Känns faktiskt skönt med en lite mindre tillställning.
Snart_FruL: Vilken jobbig situation. Aldrig kul när någon man känner är sjuk, ännu värre när det är ens släkt. Hoppas du får prata med din mamma snart, det tror jag är mycket värt.
Kram
Snart_FruL: Då var det nog det bästa som kunde hända kanske. Hon får nog vila i frid nu.
Godnatt tjejer!
Ser framemot en bra morgondag.
Jag lyckas bättre med Word än Publisher. Är inte så bra med Publisher. Vilke är de främsta fördelarna tycker nu?
...tycker NI...
MrsNyberg2B: Så roligt! Spännande att se.
Snart_FruL: Ja, det är ju väldigt smart med Publisher får jag erkänna. Tror jag får lära mig det snart.
Själv sitter jag och försöker analysera en mening på engelska... Svårare än jag trodde.