• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Anja: Du låter uppstressad, ta ett djupt andetag och slappna av

I ett festprogram brukar det finnas en beskrivning/intervju av brudparet och nån rad om varje gäst, sånger, bevingade ord, citat om kärlek från barn och lite annat skojsigt. Även "förhållningsregler" brukar finnas med, och så då menyn - OM man VILL

Ofta är det så att brudparet gör själva presentationen om gästerna (eftersom dom känner alla) och själva layouten (matcha med färgtema/inbjudningar osv - OM man VILL) och sen gör toastisarna resten

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, det var jättefint

Ja vi kommer nog bjuda ca 80-90 pers och jag SKA sitta och plita ner nån rad om alla, om jag så dör på kuppen! Men som jag sa, festhäftet kan man utforma precis hur man vill, bara det är festligt

• Pumpkin

Snart_FruL: Haha, ja det gäller att vara uppfinningsrik Alla sätt är bra utom dom dåliga vet du

Skönt att operationen gick bra förresten

• Pumpkin

Lucy_: Tack! Känner mig faktiskt lite vilse i pappersdjungeln, och det gör i sin tur att jag känner mig lite omotiverad just nu att göra alla trycksaker själv... Men jaja det löser sig

Här på jobbet är det cirkus som vanligt, det har blivit schemaändringar som gör att jag inte kan jobba som jag skulle imorgon, så nu vet jag inte hur jag jobbar

• Pumpkin

Hmm... Dom tror alltså på riktigt här att jag ska jobba 14-22 imorgon och 7-16 på lördag. Det är ju inte ens lagligt! Dessutom ska jag sitta på en kundtjänst som jag inte fått lära mig, fast jag frågat om jag får det...

• Pumpkin

Lucy_: Ja, vi får väl se. Det blir aldrig långtråkigt här iaf

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare