• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

snitte: Nja, får jag rätta lite? Prästen viger gärna par som går fram tillsammans - det är det normala i Sverige och det som står i Svenska Kyrkans vigselordning

• Pumpkin

Alltså: Att gå fram tillsammans med brudgummen är själv är OK inom Svenska Kyrkan, men att ledas av sin far eller annan släkting är inte alltid OK.

• Pumpkin

snitte: Hehe, misstänkte det men tänkte klargöra iaf

Cia-bruden: Var är din blivande?

• Pumpkin

Vidalila: Det är lite... udda! (Dokumentären alltså, det med frukten var bara sött )

• Pumpkin

Vidalila: Knappast vanligt. Tycker faktiskt att det är (hoppas ingen här tar illa vid sig) äckligt! Jag skulle då aldrig vilja amma mitt barn när han/hon är SJU år!

• Pumpkin

MrsNyberg: Ja, jag slutade ta bröstet när jag var 3-4 månader tror jag, vägrade efter det. Och jag har då överlevt, är normal och mår alldeles utmärkt

• Pumpkin

madlin: Välkommen hit! Vilka är ni och var gifter ni er osv?

Tycker man kan beställa ringar precis när man vill om man hittar det man vill ha!

• Pumpkin

Ja herregud, här är man vaken sen länge

Sitter och tittar på fiiina lägenheter i Göteborg

• Pumpkin

Lucy_: Haha, grattis!

Blivande fru: Vi kollar både hyresrätter och bostadsrätter i ganska många områden. Gärna så nära city som möjligt, men lägenheterna är ju inte direkt billiga Linné, Majorna, Masthugget, Slottsskogen, Västra Frölunda, Mölndal, Landala, Eklanda osv osv... Jag är SÅ sugen!

• Pumpkin

Blivande fru: Jo, där har jag minsann kollat lägenheter också

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare