• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~: Jag anar att pluggningen kommer varvas ganska rejält med bröllopsplanering. Men just nu känns det urkul. Sen ska jag försöka komma på vad jag vill bli, vad jag ska läsa till hösten. Blir nog bra.

Helmborn2B: Det låter fint att ha ringen i en kedja runt halsen. Tror det bli väldigt bra.

• Maggies

Cia-bruden: Vi funderar på att gifta oss i min hemförsamling och där finns bara en kyrka att välja på.

Jag funderar på att låta alla som vill komma till kyrkan och vigseln och sen ha en mindre middag med de närmaste. Jag funderar så mycket.

• Maggies

Cia-bruden: Det låter smart.

• Maggies

Anja74: Så härligt att du är klar! Men skönt med fördjupningskurser, så examen hinner sjunka in.

• Maggies

Det går bra för mig i alla fall.

Jag har bara en fråga, hur kan det finnas så många fina klänningar?

• Maggies

Klänningar är en hel vetenskap. Ska bli roligt att prova när det blir dags! Jag har alltid tänkt att jag inte vill ha axelbandslöst eftersom (jag tror att) det känns som att allt kommer ramla ner då, men nu har jag insett hur fina dessa klänningar är. Jag blir alldeles snurrig.

Ina: Det blir spännande att se hur din klänning ser ut.

• Maggies

Ina: Ja, tänk hur det skulle ha sett ut om de hade åkt ner. Smart med korsettsnörning.

• Maggies

Akut-fråga! Hur långa brukar pärlhalsband vara? 45 cm?

• Maggies

Vi blev tillsammans "på riktigt" kvällen/natten 19-20 oktober 2005.

drömbrud: Så roligt att det är dags snart! Väntar påen full redogörelse efter helgen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare