• Coornet

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lägga dig på riktigt? Har du försökt men inte kunnat slita dig från oss Norrsken?? ;)

• Coornet

Jag måste få avreagera mig..

Min sambo tyckte det vore kul att berätta för hans mamma att vi ska gifta oss via ett mail med länken till vår bröllopshemsidan. Då det annars hade fått vänta två veckor till och hon då hade fått reda på det sist av alla. (Kan tillägga att vi har pratat rätt öppet om att gifta oss nästa sommar och vi är ju förlovade)..

Hur som helst.. så blev hon skit sur för att vi inte berättade det personligen.. Fick inte ens ett grattis.. Känns skit !

• Coornet

Att skicka ut inbjudan via mail är lite tråkigt men i detta fall handlade de ju om att vi faktiskt satt datumet i princip. Kändes jätte lustigt när hon inte ens blev lite glad utan bara hängde upp sig på att vi inte sa det personligen. Men jag vet att om vi hade gjort det om två veckor när vi åker ner dit så hade det blivit tjat om att hon fick veta sist..

Allt bara blir fel.. inte alls på bra humör längre :(

• Coornet

Det var bara min m2b som tyckte det var en kul ide, eftersom hon läser mailen varje dag typ 10 gånger om dagen..

Tror dock inte hon hade blivit gladare om vi tagit det på telefon. Hon vara bara allmänt sur för att vi inte sa det personligen..

Som jag sa innan det är ju ingen nyhet egentligen.

Jag borde skaka av det men just nu är det så grymt svårt. :(

• Coornet

Du har något inget att vara orolig för? Hur va hon när ni förlovade er? eller ni kanske inte är förlovade förresten :)

• Coornet

Då har man ju förlovningen att döma av. Tar de förlovningen bra, tar de ofta nyheterna om giftemål bra..

• Coornet

Nu har ni varit så där snabba med att skriva igen. Måste nästan börja plugga igen så jag hinner sitta här mer ;)

Såg att ni snackade om inbjudningar. Vi är inne på att göra avlånga, smala.. men vi får se.. Ska nog börja tänka på de där mer i typ juli/aug eller nåt..

• Coornet

Ja det är alltid bra att se dom i verkligheten, kan vara världens skillnad i bland, speciellt när det kommer till färg.

• Coornet

Jag vill oxå gå på bröllopsmässa men missade den som var här !!! Får vänta tills nästa år :(

• Coornet

InaHjärtarAdam:

Trevligt, välkommen hem till min underbara stad ;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare