• Brud 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag och Henrik brukar prata om vad våra barn ska heta rätt ofta, tyvärr har vi HELT olika smak när det gäller namn.
    Vi brukar kalla vårt framtida barn för Hugo, det började med att jag var trött på att han föreslog så fula namn och räknade upp några som jag hade för mig att han hade sagt och som jag inte gillade, Hugo var ett av dem. Det visade sig att han aldrig hade sagt Hugo, men han älskade det, och nu har han använt det så länge att det känns som att barnet redan heter det och då kan jag inte säga nej till det :)
    Väldigt osammanhängande historia

• Brud 2008

Jag har problem med att mina fingrar är så korta. Våra förlovningsringar är 4 mm breda, och när jag har på mig båda ser det jättebrett ut, men när Henrik har det ser det så bra ut, typiskt eftersom han bara ska ha en ring och jag ska ha två :)

• Brud 2008

Hallå tjejer! Vad roligt att ni skriver så mycket :) Jag är nere hos mina föräldrar i Trelleborg sedan i onsdags, så jag har inte hunnit titta in här på några dagar.
    Jag och mamma var inne på sjukhuset igår eftersom min depression från i höstas har kommit tillbaka så jag behövde bli sjukskriven. Men de ville inte ta emot mig där utan ville att jag skulle gå till vårdcentralen trots att det inte går att få någon tid där. Jag blir tokig

Ina: Det är så roligt att få höra alla detaljer från någon som är gravid, jag känner ingen som är det annars, och det är inte precis läge att skaffa barn för mig och henrik även om jag längtar så jag kan bli tokig ibland :)

• Brud 2008

Ingen annan som är vaken eller hemma?

• Brud 2008

Åhhh vad roligt! Grattis! Vart ska ni flytta?

• Brud 2008

Vad skönt för er att äntligen veta vart ni ska! När flyttar ni?

• Brud 2008

Vad roligt! Då får ni börja leta bostad och allt nu då, det som är så roligt! Jag vill nästan flytta igen bara för att få göra det, fast vi flyttade i januari :)

• Brud 2008

Åh vad underbart, det är verkligen ingen höjdare när man ska bära allt själv och ha sig... Speciellt när man ska flytta så långt!

• Brud 2008

Lucy_: Vilken fin klänning! Jag hade aldrig vågat köpa min klänning redan, det finns alldeles för många att välja på :)

• Brud 2008

Gift2008: välkommen hit! Hur långt har ni kommit i planeringen?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare