2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Anja: Fasiken så tråkigt att du inte kan hitta stämpeln! Den är ju skitsnygg!
Anja: Fasiken så tråkigt att du inte kan hitta stämpeln! Den är ju skitsnygg!
Åh, det lät roligt! Ska jag också göra!
Jättefina!
Superbra priser ju!
Övervara? Det var ett nytt ord för mig
Usch, vad svårt det var att komma på nån bra text till Save the Date!
Anja: Fast i den mallen som jag använde mig av blev det lite krångligare med texten Ska jobba på det
gica: Usch, det är INTE kul med hjärnskakning! För två år sen var jag ute och galopperade när hästen halkade i en kurva, varpå jag ramlar i backen med huvudet före, hästen rullar halvt över mig och springer sen iväg med mig hängandes i ena stigbygeln. Som tur var lossnade stigbygeln efter några meter, annars vet jag inte vad som hade hänt eftersom hästen sprang upp på stora vägen
Hur som helst så fick jag en allvarlig hjärnskakning och en fet lårkaka, fick åka till akuten och scanna huvudet och greja. Men smärtan i huvudet gick över efter ca en vecka iaf
Anja: Jo, det var en jävla upplevelse! Inte var det min häst heller, jag agerade bara som ryttare på den. Som tur var så fångades hästen upp av polisen och jag (tjurig som jag är) satte mig upp på hästen och red hem igen. Men lite farträdd har man blivit efter det, speciellt på vintern
Tack för tipset om hur man matar in texten, då kanske det blir jätteenkelt helt plötsligt
drömbrud: Och du satt kvar i sadeln under tiden? Det har jag också varit med om, jag har varit med om mycket på hästryggen
drömbrud: Tycker du inte?