2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Nej det är ju verkligen ingen brådska
Nej det är ju verkligen ingen brådska
Det är smart Jag har en inspirationspärm där jag klistrar in bilder på allt från klänningar till inbjudningar, det är kul att kolla igenom och man kan ta med sig den när man ska prova klänningar/beställa blommor/boka tid hos frissan osv...
Hihi, jag beställde just ett provkort från kortdesign.se Hittade ett så sött kort så jag bara måste se hur det ser ut på riktigt.
Mycket vackert! Jag kollade på Bröllopskort --> Figurer --> Kärlek
Tycker det är jättesött! Det var det jag beställde som provkort också, det var visst gratis att göra det
Ja precis Men jag beställde bara ett så
Anja: Min mamma använder Mary Kay's produkter och hon tycker dom är superbra! Och då har hon ändå testat dom flesta dyra märken som finns att köpa på taxfree eftersom hon jobbat på flygplatsen och haft tillgång till dom
Haha, ja, hon kan ju knappast komma ofräsch och över-/undermakead, det lär hon inte sälja produkter på
Säljaren alltså
Nä, nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Upp tidigt imorgon ska jag, har en lång och spännande dag framför mig. Ska ringa facket och prata med chefen, och konstigt nog tycker jag att det ska bli jättekul
Natti natti tjejer!
Kram
Så, nu har jag pratat med facket! Dom tyckte det lät helt absurt, så nu ska jag prata med schemaläggare och chef