• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • vårbrud2008

Hej alla!

Kan ni inte föra över lite sköna dagar till mig också?????

Känner inte att jag är så rolig just nu. Värst är det nog på jobbet som för tillfälligt bara är så trist, trist, trist...
    Blir behandlad som värsta slaven och får göra allt skitgöra, får ingen information från mina så kallade jämnställda kollegier, kommer sist i rangordningen osv...:(
    En kollega slutar nu på fredag och hon har varit favoriten medans jag har fått slita. Nu kommer en vikarie på måndag och mina kollegier har redan börjat smöra för henne, så jag kommer nog i fortsättningen att vara deras slav...!!!

Är bara så trött......
    Vill ha ett annat jobb.

Lucy
    Jag gillade Wedding date (filmen alltså). Fick den i en tidning nere på mässan i Malmö. En rolig tjejfilm.
    Min klänning kommer att bli klar denna veckan och den kommer att skickas nästa vecka!!!! HURRA

Norrsken
    Min sambo har haft Asic- joggingskor i flera omgångar och han är nöjd.

MrsNyberg2B
    När jag fick min son hade jag värkar i 24 timmar och sen tog det 9 timmar att få ut honom. Det var en pärs må jag säga....
    De ringarna som du har tittat på har jag också tittat på. KUL! :)

• madlin

~Norrsken~: Jasså är det så? Att de andra försvinner om man får första valet? :o

Är så velig, men tror jag ska söka hälsopedagog, socionom o sen ssk - i den ordningen isåfall.. Usch.. nu blev de ju ännu svårare om de är så?!

• Pumpkin

madlin:
    Så har det varit förut i alla fall, att man rangordnar valen och kommer man in på det man skrivit som första val, ja då försvinner resten. Så det gäller att veta vad man vill

vårbrud:
    Usch, låter som att du har det riktigt kämpigt på jobbet Själv blir jag mer och mer inspirerad till att starta utbildningen jag vill gå, för att allt sköts så otroligt dåligt på jobbet! Det tänder en eld i mig liksom.
    Men säg ifrån när du inte orkar mer! Inte ska du behandlas annorlunda än nån annan?!

• vårbrud2008

Norrsken
    Allt började egentilgen när jag började säga ifrån tyvärr, när jag ifrågasatte saker.
    Jag har varit där i ett år nu och under första halvåret jobbade jag bara 50%, för så var tjänsten, och då märkte man inte av att det inte var rättvist. Men så i höstas fick jag 75% och vid jul någon gång började jag säga ifrån och säga vad jag tyckte men det uppskattades inte av två kolleger. Nu efter missfallet känner jag att jag har förändrats och tolererar inte att de håller på som de gör på min arbetsplats så nu känns det nästan som vi är i krig med varandra.
    Jag hoppas så innerligt att det ska ändras nu när en slutar och en börjar.

• Naura

MrsNyberg2B: Vilka fina ringar! Jag har oxå tittat på just dom två. Vill kombinera dom med min förlovningsring som jag har nu, en Schalins Glaciär, helt slät 4mm med "skarpa" kanter. Har dock inte provat dom så jag har ingen aning om hur det kommer se ut o om de ens passar ihop, men vi vår se. Men väntar nog 1år eller så innan jag går o köper nån. Är ju så länge kvar till den stora dagen. :)

Norrsken: Jaa din karl får flyga ner till storstan titt som tätt. :) Jag åt förresten oxå årets första mjukglass idag. En barnbägare för mitt samvetes skull, istället för en stor våffla alltså. :)

Ina: Jag skulle nog oxå sälja nu...bättre det än vänta, tror det kan bli svårt att sälja sen, man vet ju aldrig hur modet svänger. Och så kan du ju ändra smak helt tills det är dags. Men gud så kul med bebis! Min syster väntar oxå första barnet, är i 4-5 månaden nånstans. :)

• vårbrud2008

jag har föresten en god och glad nyhet i detta mörker.

jag har äntligen hittat vår ingångslåt efter att ha letat i ett halvår. jag fick massage på jobbet idag och hon som masserade hade just denna låten på sin cd skiva!!!!!!!

ibland har man tur....

• Coornet

Springer in här mellan alla fortbildningsföreläsningar, kaos på jobbet och en del annat, för att kunna fokusera på något annat en stund.. Allt blir så mycket lättare då..

• drömbrud

Uppdatering från drömbrud!

Kyrka bokad! Seglorakyrka på Djurgården/Stockholn

Lokal bokad! Citykonditoriet

Fotograf bokad! Heldag med "repotage känsla" www.jhphoto.se

Totalt uppe i 16.000:-

Ring vald! I butik 9.500:- får se om man kan köpa loss den billigare på nätet!

• sajberpillan

hej!
    Länge sen jag skrev, men fattar ni att vi är uppe i 500 sidor!!! helt sjukt!
    Här står bröllopsplanerna silla, men i mitt huvud finns de hel atiden. Hittade ett perfekt ställe för fest och ev. även vigsel. Ute på ett värdshus som ligger enskilt vid en sjö med så fin utsikt och sådär lite lagom bullerbyidylliskt! Några röda trähus med vita knutar som ligger vid en sjö..kan det bli mysigare!?
    Men vi ska åka dit och titta och kolla upp om det går att hyra och vad det i så fall kostar. Är friluftsfrämjandet som äger huset. Hoppas det ser lika bra ut innuti som utanför. *drömmer mig bort*

• drömbrud

Vårbrud2008, va blev det för låt?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare