• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Snart_FruL: Usch, jag förstår att det måste kännas jättejobbigt! Finns väl inte så mkt vi kan säga som gör det bättre, men vi finns här i alla fall om du vill skriva av dig.
    Och, har hon haft cancer så många ggr så kanske det är dags, det är tid för henne att gå vidare till nånting bättre och slippa alla sjukdomar.

Kram!

• Pumpkin

Anja: Oj, det lät som en ganska dyr buffé Häruppe går det väl på max 250kr/pers vad jag hört... Fast det är väl som dom säger: Smakar det så kostar det

Inte för att vara okänslig eller så men jag är SÅ GLAD!

Lasse ska på intervju på en av doktorandstjänsterna han sökt på Chalmers!!!! Redan nästa vecka till och med!

Håll tummarna nu tjejer!

• Pumpkin

Snart_FruL: Då får hon äntligen vila då. Hoppas hon har det bra där hon är nu.

• Pumpkin

Snart_FruL: Åh, tack! Så snällt sagt Ja, vi hoppas verkligen på att vi får göra er sällskap på Sveriges framsida

• Pumpkin

Snart_FruL: Skönt att du kan se det så!

• Pumpkin

gica: We'll do our best

Åh så nervös jag är!

• Pumpkin

NU är JAG här också! Har haft en nying som suttit och lyssnat med mig när jag svarar i telefonen, så jag har inte kunnat smita in här. Men nu är jag fri!

• Pumpkin

Ja det är faktiskt skitjobbigt! Fast mest för att jag brukar fuska en hel del och det kan man inte göra med en nying på sidan av

• Pumpkin

MrsNyberg2B: Superfina inbjudningar ju! Nu blev jag allt lite inspirerad

• Pumpkin

Zzzznark... Här är man fast på jobbet till kl. 20.00

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare