2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
blivandefruandersson08: Den såg verkligen underbar ut!
Ja, katten är söt.
blivandefruandersson08: Den såg verkligen underbar ut!
Ja, katten är söt.
Jag kan förresten slå mig i backen på att jag kommer att vela när jag har fått klänningen. Men det ger sig nog.
Alltså, den kostar ju verkligen inte så farligt mycket och den du sen väljer att inte använda är ju bara att sälja. Piece of cake.
Jag tror det blir bra. Du har ju ett tag på dig att vela fram och tillbaka också.
~Norrsken~: Vi har två katter här hemma, det är alltså familjens och inte mina/våra. Skulle vara kul att skaffa katt sen igen. Det är nästan ett måste.
Så kul att höra att jag skulle passa i lugg. Nu blir jag lite peppad.
vårbrud2008: Hoppas det blir en positiv överraskning för honom med ommöbleringen.
Jag skulle just till att beställa klänning, men upptäckte att man måste verifiera sin identitet med ett kreditkort typ. Jag har inget. Ansökte just om ett VISA-kort med det lär ju dröja. Funderar på att beställa i mammas namn eller så istället...
~Norrsken~: Jaa, jag tänkte bara förydliga. Precis, stället där vi fick tag på honom sa just att han hade Whiskas-teckning.
Anja74: Så roligt att du är inne igen. Tråkigt med sjukdomarna dock.
Nej, det är ingen här som har sett mig förut. Så nu vet ni hur jag se ut.
~Norrsken~: Det blir nog så att jag beställer genom fästmannen. Smidigt och bra, tror jag.
Annars vet jag inte om det har hänt så mycket, nej. Många är "försvunna" och det skrivs inte så mycket här på dagarna.
~Norrsken~: Japp.
Det är ju ingen brådska egentligen, men nu var jag så taggad att jag nästa blev deppad när det inte verkade som det skulle funka. Men det här blir nog bra.
Har du förresten kollat Lilly-klänningarna på dreambride.se? Det är ju inte alls så farliga priser på dem såg jag.
~Norrsken~: Ja, det är ju sant.