2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Såklart blir det ju mörkt även på sommarkvällar, speciellt i södra delen av landet. Sommarkvällar som är ljusa är ju också mysiga. Det blir vad man gör det till faktiskt.
Såklart blir det ju mörkt även på sommarkvällar, speciellt i södra delen av landet. Sommarkvällar som är ljusa är ju också mysiga. Det blir vad man gör det till faktiskt.
~Norrsken~: Javisst, det är ju bara att göra det originellt när man än har det.
Precis, så är det för oss också, vi är det andra paret ut i släkten (eller hans släkt blir det) som gifter oss. Först ut var hans syster. Så ingen lär ju bli uttråkad.
Ina: Så speciellt jul och nyår kommer bli för er. Nygifta och på resande fot. Blir nog toppen!
Cia-bruden: Satsa på det som känns bäst tycker jag.
Ina: Så fina skor!
Ina: Din klänning är så snygg, måste bara få säga det.
Nog tror jag väl att de borde passa.
Ina: Gå på det du själv känner först och främst.
Haha, så roligt.
Jag är också sugen på att köpa skor. Problemet är att jag knappt kan ha nån klack för jag blir så lång då... Plus att jag inte kan gå med klack egentligen.
Ina: Jaså. Jag är 178 cm tydligen. Har intalat mig att jag var 176, men nu när jag var tvungen att mäta till klänningen så visade det sig att det var två cm mer. Jaja. M2B är typ 180 cm, så om jag har klack så blir jag ju längre. Därför tänker jag ha ballerina-skor.
Ina: Äsch då, vad tråkigt. Hoppas att du hittar några andra snart.
Ina: Oj, så skönt att ni hade bokat tidigare då. Själv vet jag inte när bröllopsresan blir, men det hade ju varit kul att kunna boka redan nu.
madlin: Jaså, är du också lång eller är han kort?
Ballerinaskor är hur fint som helst!
~Norrsken~: Hur länge bodde du där? För du är inte född där väl?
~Norrsken~: Okej. Själv har jag bott på samma ställe hela livet, med undantag för gymnasieåren. Det är alltid skönt att komma hem även om man inte bor hemma längre.