• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Hehe, vet vad du menar

Bostadssökandet oroar jag mig inte för, Lasse ska ta kontakt med Scania Bostäder så det löser sig. Vad gäller jobb så satt jag igår ich lusläste platsannonser på AMS igår, så nu har jag väl minst 50 ansökningar att skriva den här veckan

• Brud 2008

Oj, att det finns så gott om jobb! När Henrik sökte kom det typ 2-3 nya i veckan...
    Skönt iaf att ni får fixat en lägenhet, det kan ju bli en aning svårt att pendla till södertälje :p

• Brud 2008

Nej, nu får jag stänga ner datorn och gå och packa det sista innan jag åker, annars fastnar jag här hela dagen :)

• Pumpkin

Fast jag söker ju typ det mesta inom typ hela Storstockholm, så det finns ju en del

• Pumpkin

Nu blir det some serious CV-writing!

• MrsNyberg2B

God onsdag!

Har varit bort länge härifrån känns det som... Det är nackdelen med påsklov och föräldrabesök, men nu är vi tillbaka hemma igen. Uppdaterat mig lite i tråden, och det är ju roligt!

Norrsken - GRATTIS! Det var roligt att höra att ni nu ska flytta! Vi har kommit på ytterligare en lösning på flyttproblemet, så allt verkar gå att lösa i den vägen - vi slipper ministan här iaf, och det lär knappast bli värre. Pluset är ju att sambon kan behålla sitt jobb, och då behöver man inte vara beroende av att han ska få ett jobb.

Tänkte försöka komma igång med lite korttillverkning igen, kanske jag lyckas.

Pratade med toastmaster i helgen - vi kom fram till att vi kan köra med elstötar för att få sambon att dansa vals i takt...

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Satt precis och funderade på när du skulle komma tillbaka! Hoppas ni haft en bra påsk?
    Kul att ni kommer på lösningar för att kunna flytta, hur ser nya planen ut då?
    Själv är man ju ungefär hur exalterad som helst

Men det är med att skriva ett RIKTIGT CV är fasiken svårare än vad jag tänkt mig, och mitt huvud håller på att ta livet av mig. Har blivit riktigt ljudkänslig också, pratade nyss med Lasse i telefonen och det lät som att han skrek i örat på mig fast han pratar ganska tyst...

• vårbrud2008

Norrsken
    Var inne på fel hemsida igår så det var därför jag inte fick ihop det var jag skulle ta vägen och logga in mig. Men sen kom jag i alla fall in på rätt väg så nu är det klart för att föra in lite text och bilder. Få se när jag orkar ta itu med det.

• vårbrud2008

Norrsken
    Krya på dig och hoppas det släpper snart.
    Själv har jag ofta huvudvärk och migrän. Har sökt hjälp för det och fick akupunktur, vilket hjälpte enormt.
    Vid vanlig huvudvärk brukar det hjälpa med tabletter och kaffe, men du dricker väl inte kaffe eller hur????
    Det finns dock koffeinmagnosyl som också funkar. (Ursäkta stavning)

• Pumpkin

vårbrud:
    Aha, inte så konstigt att du inte fick ihop det då

Mycket riktigt så dricker jag inte kaffe, till många fikabjudares förtvivlan Har försökt med värktabletter, men ingenting fungerar. Har verkligen aldrig haft såhär nån gång förut, men jag tror det bästa är att försöka vänta ut det bara. Ta det lugnt och dricka litervis med vatten. Och bli ompysslad

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare