• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~: Men så skönt att det gick bra i alla fall.

• Maggies

~Norrsken~: Jag förstår att det känns surt. Men det är ju bra att det inte blev mer ändå. Det är ju nästan så att man måste räkna med oförutsedda utgifter hur man än gör.

Nu måste jag börja plugga. Har engelska-tenta imorrn, så nu gäller det.

• Maggies

Jag är inte så himla sugen på tenta-plugg just nu, men "a woman's gotta do...". Var tvungen att ta en paus och titta in lite här bara.

MrsNyberg2B: Det kan säkert bli bra med två klänningar, om det inte blir för dyrt bara.

Cia-bruden: Det låter ju smart. Jag vill helst också bara ha vigsel i kyrkan och sen fika efter.

• Maggies

MrsNyberg2B: Det låter ju faktiskt rätt intressant, men lite läskigt med sånt där.

• Maggies

~Norrsken~: Så roligt med skor! Länka när du har uppdaterat bloggen.

MrsNyberg2B: Det borde ju finnas en hel del bakgrund tycker man ju.

• Maggies

Jag är helt värdelös på att ha disciplin på mig själv när det gäller att plugga till prov. Grejen är att jag nog behöver det nu. Jaja, så farligt är det ju inte.

• Maggies

MrsNyberg2B: Aha, då förstår jag.

~Norrsken~: Så roligt, nu ska jag läsa!

Jag håller på att försöka göra upp eld i en kamin och jag blir tokig. Det tar sig ju inte! Kanske måste inse att jag inte kan göra upp eld. Hm, men hur svårt ska det vara?

• Maggies

~Norrsken~: Haha, nä, man tycker ju det. Men jag bevisar motsatsen.

• Maggies

~Norrsken~: Sån himla tur att jag lever nu då.
    Nä, jag har kommit på vad felet är. Det måste ju vara veden. Ha!
    Dessutom är jag ju inte hemma utan hos blivande svärföräldrarna. Känns ju lite kasst att försöka göra upp eld och sen inte lyckas. Jaja.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det måste ju faktiskt ha varit det. Om den har legat ute och sen kommit in i värmen så bildas väl lite kondens. Nu brinner den i alla fall. Woho!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare