2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ja, och hela den här eld-historien var ju en liten (läs: stor) parentes.
Ja, och hela den här eld-historien var ju en liten (läs: stor) parentes.
I helgen blir det nog att prata bröllop däremot. Blir kul.
MrsNyberg2B: Så bra!
~Norrsken~: Själv tyckte jag den var väldigt givande.
Jag har läst! Kul med blogg. Det är nästa så man lär känna dig. Mindre kul med det första ämnet du skrev om, men det är ju också en del av livet.
~Norrsken~: Precis.
Det är nog bra att få ur sig sånt där emellanåt. Brukar kännas bättre efter.
Ja, de vita med öppen tå var faktiskt riktigt fina! Såg ut att vara rejält höga bara.
blivandefruandersson08: Själv gillar jag runda buketter bäst tror jag. Den svarta klänningen var riktigt fin faktiskt!
MrsNyberg2B: Nu när det mesta har gått fel, så kanske allt börjar gå rätt nu. Ett försök till en positiv synvinkel bara.
~Norrsken~: Jag skulle nog trilla om jag gick i de skorna.
Godnatt brudar!
Nu är jag tillbaka, ska se om jag orkar läsa vad ni har skrivit.
vårbrud2008: Så bra att det börjar kännas bättre även om det är tungt fortfarande. Det blir nog bra att ha något att se framemot i och med bröllopet, och samtidigt bra att det inte blir så stort.
Jag skrev tenta på den första 5-poängskursen av fyra som jag läser inom Eng A. Så jag är bara nybörjare.
Snart_FruL: Det är svårt det där med gästerna. För oss är problemet att om vi bjuder en kusin så måste vi bjuda de andra 20 med familjer. Inga problem egentligen, det skulle vara hur kul som helst om alla blev bjudna och alla kom, men det blir stort. Jag vet inte om jag vill ha stort. Men det blir det ändå. Samtidigt är det ju en once in a lifetime händelse. Varför inte göra det stort? Det blir nog att tänka till en hel del här.