2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Oj, att det finns så gott om jobb! När Henrik sökte kom det typ 2-3 nya i veckan...
Skönt iaf att ni får fixat en lägenhet, det kan ju bli en aning svårt att pendla till södertälje :p
Oj, att det finns så gott om jobb! När Henrik sökte kom det typ 2-3 nya i veckan...
Skönt iaf att ni får fixat en lägenhet, det kan ju bli en aning svårt att pendla till södertälje :p
Nej, nu får jag stänga ner datorn och gå och packa det sista innan jag åker, annars fastnar jag här hela dagen :)
Då var man tillbaka hemma då, jätteskönt att få lite vardag igen :)
Lucy_: fin hemsida! Roligt med någon som inte har samma weddingannouncer som vi andra :)
Norrsken: Jag som tycker att det svåraste är att berätta om oss :)
Åh vad roligt! Synd att Henrik är så oengagerad i allt sånt ;)
Jag hade tagit den finska kyrkan om det hade funkat, och behållit den andra som reserv. Det ska ju kännas perfekt med valet av kyrka, och det borde inte vara så svårt att få gifta sig i finland.
Norrsken: Tänker du ta bort dem som står på listan men som aldrig är inne, eller hur gör du?
Det låter bra, det känns lite elakt att hålla på att stryka folk, som att vi inte vill ha dem här, men det känns ju löjligt att många av dem som står med på listan vet jag inte ens vem det är fast jag har hängt här i snart ett år :)
Drömbrud: Det är ju en del som hänger kvar här fast de gifter sig 2007, jag tycker att ni hör hit lika mycket för ni har ju ändå varit här ett tag. Snart kommer ju bt att fullkomligt svämma över av 2008-brudar, och jag tycker att det är roligt om vi som har varit med lite längre håller ihop ändå. Vi har ju liksom det gemensamt att vi har hållt på och planerat länge, det var ju därför vi samlades i den här tråden från början...
Lite flummigt blev det här, men jag vill fortsätta följa allas planering och inte drunkna i alla brudar :)
Jag var tvungen att kolla, jag har hängt i den här tråden sedan 5/7... Men innan var jag inne en del på bt, men jag registrerade mig först då eftersom vi inte hade tänkt gifta oss så "snart" :)
Vår hemsida är sorgligt ouppdaterad, jag har inte haft tid eller ork till det, men det får bli nästa projekt nu :)
Anja74: Jag känner lite som du, just nu orkar jag inte riktigt glädja mig åt bröllopet. Men det är långt kvar, så man hinner väl få tillbaka glädjen innan det är dags. Det känns lite tråkigt bara, jag var så ivrig innan...
Ja herregud, det undrar jag alltid! Grejen är liksom att vårt bröllop kommer att bli dyrare än de flestas bara för att jag inte kunde hitta någon lämplig lokal där man får ha mat och dricka med sig. Lokalen är jätteviktig för oss, däremot inte maten eller vinet som hade funkat med lite billigare. Så visst tänker jag på hela tiden om det inte går att dra ner på något...
Norrsken: Precis så är det för oss också. Vi har ju precis flyttat ihop i en större lägenhet och behöver egentligen massor av saker. Men jag tänker att efter bröllopet kan vi fixa allt det, det är ju bara ett drygt år kvar nu... Jag vill också absolut gifta mig innan vi skaffar barn, vi är båda lite gammaldags sådär (inte för att det är aktuellt med barn just nu, vi är ju väldigt unga och jag har 3 år kvar i skolan, men ändå).
Men att du har åldersnoja kan jag verkligen inte förstå, herregud du är väl 22 år?! :D