2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Norrsken
Inga långväga gäster, bara typ en timmes bilfärd. Ska ha ett litet bröllop.
Norrsken
Inga långväga gäster, bara typ en timmes bilfärd. Ska ha ett litet bröllop.
Är just nu inne och kolla på brudbuketter.
Vad ska man välja????
Anja 74
Bröllopsmässan på Slakthuset är mellan 11-17 båda dagarna. Ska verkligen bli kul att åka dit. Japp, kollade in hemsidan igår..
Info om gästerna i festprogrammet ska vi absolut ha. Det var jätteroligt sist vi var på ett bröllop och fick det i ett festprogram. Då har man ju alltid något att prata med gästerna om?
Med den nya 11 timmarslagen kommer mycket att ändras på om man inte får dispans, poliserna har redan fått det. I vår kommun kommer fler personer att anställas inom vården för att de ska klara reglerna.
Idag köpte jag äntligen Amelia B&B och har precis skummat igenom den. Mysigt!!!
Sajber.pillan
Vi valde att skaffa bebis nummer 2 först och planerade sedan ett datum efter det. Bebisen kommer att födas i slutet av juli, ammar kanske till januari/februari och nu har vi satt ett datum till den 26 april 2008. Lagom för att ha gått ner i vikt, slutat ammat och att bebisen blivit lite äldre så man kan ha barnvakt på natten.
Grattis till din tiara!!!!
Nennza
Vi hade tänkt gifta oss 15.00.
Ska ta mått till min ?kina? klänning idag och sen skicka iväg beställningen!!!!!!
Ser verkligen fram emot det?..
Har ingen aning om vilken ring jag vill ha..?????
Nu håller jag på att beställa min klänning från Kina, men det krånglade lite och sambon blev sur och gick på toaletten. Får se hur det här slutar. Har dessutom en trött tvååring runt fötterna.
Hej alla!
Nu är det bolibompa, så nu kan jag sitta här någraminuter.
Nu har jag börjat fundera på färgtema och tänker just nu på guld och rött. Kan det vara något tror ni???
Ska all göra sina inbjudningskort själva???
Jag har funderingar på att köpa eftersom jag inte ska ha så många?
Vi gifter oss i april så då ska man kanske tänka om....
Lime och silver eller lime och vitt?????
Ja, det kanske ska bli lime och vitt. Är ju faktiskt mycket vårligt.....
Ingen som ska köpa sina inbjudningskort helt och hållet????
Har skickat iväg ytterligare mått till min klänning från KINA. Hade glömt lite och så undrade de om jag verkligen hade större mage än byst????
Vi svarade med att tyvärr är det så att mina bröst är små, ha ha ha :)
Undrar verkligen hur min klänning kommer att se ut????
Norrsken
Vad ska du då beställa ifrån?
Tips på bra sidor när man vill köpa allt????
Snart_FruL
Vi blir mellan 40-50 gäster om alla tackar ja och då är det mest familjer så jag räknar inte med att jag ska behöva skicka så många inbjudningskort. Därför tänkte jag kanske beställa allt eftersom det inte kommer att bli så dyrt. Men behöver som sagt tips...
Norrsken
Tack för tipset!
Är inne och kollar just nu, har hittat för 20-23 kr / st. Är det för dyrt?????