• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~: Hehe, nä.

• Maggies

Ina: Skönt att ha det klart egentligen. Men det blir säkert en massa småsaker som går att fixa ändå.

• Maggies

Ina: Jättefina skor! Tror jag skulle passa helbra till din klänning.

Så roligt att ni skriver om resor. Jag har aldrig varit längre utomlands än till Norge. Så bröllopsresan blir intressant och jag hoppas att det blir fler resor framöver också.

• Maggies

Det är med Wii... det verkar ju kul och sådär, men man tycker ju att det finns roligare (och verkligare) saker här i världen. Tänk bara, bowling på tv-spel. Ja, jag vet inte. Själv bowlar jag hellre på riktigt.

• Maggies

vårbrud2008: Jaa, Norrland är fint.
    Jag vet inte hur vi ska göra med resan. Det blir lite tajt att ha den direkt efter bröllopet. Skulle vilja åka till Sicilien och då bör man ju fara på sommaren antar jag.

Jag läste i lokaltidningen idag att det kommer vara nån slags Fest- och bröllopsmässa i Umeå 23-24 mars. Det kanske skulle vara nåt.

• Maggies

vårbrud2008: Europa-resor är ju inte så hemskt dyra, tycker jag. Annars är ju ett alternativ att bara åka bort inom Sverige en weekend eller så.

• Maggies

~Norrsken~: Uäh, jag får inte lämna kommentar på din blogg. Det var väl inte så farligt iofs. Läste om resplanerna, som du skrivit här också, och jag tycker det låter helhärligt!

• Maggies

~Norrsken~: Woho!
    Ja, det kan verkligen vara värt att kolla upp.
    Och ja, vi är nog aningens partiska när det gäller Norrland.

Vidalila: Så roligt att du beställt klänning! Den är jättefin.

Ina: Vi funderar på att åka till Sicilien på bröllopsresa.
    Åh, så kul att vara på Ikea! Det blir säkerligen en sväng dit i sommar för oss.
    Hoppas att skorna passar!

• Maggies

~Norrsken~: Så härligt! Det skulle jag också vilja göra. Här är det också toppenväder och inte så kallt. Får se till att ta mig ut bara. Hoppas det blir en bra dag!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare