2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Absolut!!
Det gäller Lördag inte frrdag.. Är en dag i förväg
Absolut!!
Det gäller Lördag inte frrdag.. Är en dag i förväg
Hoppas han inte bara driver med mig!
Men han sa ju för ett par veckor edan at de antinge skulle ske inom 3-6 veckor...
(han försa sig)
HOPPAS!!
Precis!
Haha
Kolla om den 11 / 11 Nov i år är en lördag!?
Lucy_ Jo jag vet.. Om vi inet fixar det til Okt så slår vi till i Februari.. Igentligen skulle jag vilja gifta mig då.. Me orkar intevänta så länge
Tänk va tidigt jag är vaken!!
Ska kolla på festokalen vibokat och få olika bordsplacering förslag m.m SkoJ!
Sen ska jag gå på Naturkundskapskurs.. Inte lika skoj kanskee...
Ååh, tänk om vi förlovar oss samma dag NorrskeN!!
Lokalen var perfekt!! De kommer även att göra min tårta! Ni vet.. En stor längst upp och en "minitårta" till varje person!!
Sen har viäven bokat kyrka!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!
Nu har vibokat lokal och kyrka, i samma hus! SÅ VAckert!!!
Fotografbokning är på G och sedan catering..
Provinbjudningskort är skickade och klänning är just nu de största problemet!
Tänk att allt löst sig bara på ett par dagar!
Plus att denna kyrkan inte är SVK så jag o bl mannen sipper gå med i SVk och döpa oss
www.nixa.se/
Modellsök 7103 & 7106.
Skulle sååå gärna vilja testa dem! Tycker båda är vackra! har aldrig tyckt om Nixa men nu börjar de faktiskt göra lite snyggare grejr
snart tror jag!
TJEJOR! JAG ÄR FÖRLOVAD!!! 20/1-2007
Dagen gick till så här:
10.00 Andreas kommer hem till mig tidigt. Vi åt frukost men jag var trött och orkade inte gå upp. Vi låg i sängen och gosade fram till 12 tiden då det var meningen att vi skulle gå och simma. Var inte riktigt på humör för det heller.
12.00 Sätter vi på en film i minsäng istället och tittar på "och så kom Poly" och låg i sängen 2 timmar till och hade jätte roligt.
14.00 Gick vi äntligen upp och tog en dusch och åt lite lunch. Andreas tidsschemma var ju krasat så han förlog att vi skulle titta på en film till vilket jag sa ja till (jag hade ju mina aningar).
16.00 Sätter vi på "White chicks" och skrattar och har mysigt några timmar till! Snacka om ligga i sängen dag!
18.00 Går jag upp och sätter på mig lite mer kläder och fixar håret och sminkar mig.
18.30-19.30 äter vi lite mackor och sitter o pratar i köket.
Sen vid 19 tiden börjar Andreas tjata om att vi ska ta en promenad till slussen.. I SNÖSTORM!
Jag sa att jag vägrade att GÅ till slussen men att vi kunde ta tunnelbanan dit. Vilket vi gjorde vid 19.45.
Sedan var vi framme i Slussen. Vi börjar prommenera i gamla kvarter vi har gått mycket innan vi blev tillsammans och vi pratade.
Det var kaossnöstorm i motvind och vi gick upp för ett berg/höjd. Där dåc gick vi på högra sidan av vägen men när vi kom längst upp så sa Andreas att vi borde gå till andra sidan vid klippkanten och kolla på utsikten! HAHAH VILKEN UTSIKT!? Det ända man såg var sö snö snö över havet! Men vackert var det.
Vi gick över och jag lutade mig lite över räcket och såg 160 stora brinnande marshaller där stod det " JOY GIFT DIG MED MIG "!!
Så vänder jag mig mot Andreas och stor LER! Han sätter sig ner på knä och är tyst! Efter några sekunder så säger han " Joy, vill du gifta dig med mig?".
Jag säger " Självklart vill jag det, det vet du ju!!" Och så faller vi i varandras armar och pussas och kramas! Mitt hjärta gick i hudra80!!!!
Nedanför bergsväggen stod en kompis och Andreas bror som stått och fixa med det där i timmar!
Jag började messa mamma och sedan alla vänner! Så skoj!
Efter det åkete vi hem tillen kompis som hade fest med alla andra kompisar och kollade på film och rack varmchoklad! Alla var så glada och alla pratade förlovning och giftemål! Härligt at vara i centrum!
Och idag i kyrkan så kom typ 50 pers och gratulerade! Folk svärmade kring oss! ALLA visste! Så kul!!
Det var min förlovning!!