2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
(Helt onödigt av mig, jag vet)
Tack madlin! Jag hoppas också att jag mår bättre snart
Cia-bruden: En vacker, enkel sommarklänning låter toppen!
(Helt onödigt av mig, jag vet)
Tack madlin! Jag hoppas också att jag mår bättre snart
Cia-bruden: En vacker, enkel sommarklänning låter toppen!
Cia: Himmel va läckert Ladera Resort är!
Cia: Låter toppen! Men tänk på att man inte ska flyga när man är höggravid, dom flesta (för att inte säga alla) flygbolag tillåter det inte.
Cia: Ja då går det ju... Men när du sa våren så tänkte jag typ mars-april Men det är ju som du säger, det är inte alltid det tar sig första försöken heller, även om det händer
vårbrud: Nej så hemskt! Usch, förstår att du mår jättedåligt nu, och tyvärr finns det väl inte så mkt vi kan göra... Men vi finns här för dig!
Kram!
vårbrud: Det låter som en jättebra idé att åka iväg bara ni två sådär.
Usch, det känns jättehemskt att byta ämne såhär men... Vi firar snart 2 år tillsammans och försöker komma på nånting att göra då. Har ni nått tips?
MrsNyberg: Haha, jaaa - Något mysigt! Nej men jag tyckte du kom med bra förslag Vi har funderat lite på det här www.malmia.se/erbjudanden.aspx, men känns det konstigt att bo på hotell i samma stad som man bor?
gica: Bra tips! Dock blir det ändå väldigt dyrt för oss eftersom vi måste ta oss ner till Sthlm/Skavsta/Göteborg. Blir det flytt så kommer vi kunna åka iväg på mer sånt
MrsNyberg: Jo, du har så rätt! Klart att det är mysigt oavsett om man är i samma stad som man bor, bara man får lite quality time på tu man hand Dessutom är hotellets restaurang väldigt speciell för oss numera - det var där vi förlovade oss
Sen slipper man ju skaffa kattvakt, för att vara praktiskt tänkande
Btw så fick Lasse svar från Chalmers idag, och tjänsten hade blivit tillsatt av annan sökande. Men det var nog lika bra, jag tror inte han hade tagit tjänsten om han blivit erbjuden den...
Så nu hoppas vi på Stockholm!
MrsNyberg: Vet vad du menar... Jag börjar känna mig mer eller mindre apatisk...
MrsNyberg: Träligt är fasiken rätt ord!
Vidalila: Så skoj!