• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Måste förresten berätta om bröllopstidningarna jag fick hem i fredags Beställde nämligen 3 tidningar från www.press-stop.se i onsdags; Martha Stewarts Weddings, Weddingstar och Wedding Ideas.

Martha Stewarts blev jag RIKTIGT besviken på, det var verkligen BARA reklam i hela tidningen den här gången. Annars tycker jag att det brukar finnas bra grejer och tips på fina saker i den, men icke

Weddingstar hade många fina saker - MEN det är mer av en katalog, typ Ellos, H&M eller Panduro. Allting gick att beställa från dom tydligen... Så inga direkta reportage eller så (förutom nån bröllopsberättelse), men väldigt fina inspirationsgrejer.

Wedding Ideas har jag inte läst än, så den får jag återkomma om

• Pumpkin

Morning folks!

brud nästa år: Välkommen! Och nej, skor kan man inte ha för många av, så jag skulle nog köpa dom - om det är bra pris dvs

MrsNyberg: Attans, citat från Bert borde jag kunna ju!

Budgetbrud2008: Jag hade nog inte vågat köpa min vigselring redan, men om du vet att det är den du vill ha, so go for it!

• Pumpkin

gica: Nej det finns ju inte så mkt att göra, bara bita i det sura äpplet och sjukanmäla sig

Har inte hört nånting från nått mer jobb. Båda jobben i Göteborg är ju avskrivna. Så nu väntar vi på Sthlm och håller tummarna stenhårt!

• Pumpkin

Tja, på ett av jobben han sökt i Sthlm skulle dom höra av sig i slutet på månaden... Så idag eller imorgon?

• Pumpkin

Lucy_: Jag är alltid nervös när jag ska till frissan Men det kommer gå så bra så, blir säkert skitsnyggt
    Jag ska faktiskt klippa mig om en vecka, så nästa tisdag är det jag som är nervös

Jenny_Åland: Ja jag har funderat vart du tog vägen! Fokus kan vi alla tappa, kul att du är tillbaka!
    Önskar jag kunde säga att klänningen var snygg, men här på jobbet funkar datorerna sådär och den här datorn vill inte visa klänningen. Får kolla på den när jag kommer hem

• Pumpkin

drömbrud: Är du knäpp eller? Klart vi inte har!

• Pumpkin

madlin: Nja, jag vet inte riktigt... Nån annan kanske vet?

• Pumpkin

drömbrud: Jo, och vi vet ju att du inte har tillgång till internet, så därför har vi väl bara avvaktat och väntat på din återkomst

Kul att ni bokat fotograf!

Kram

• Pumpkin

drömbrud: Hehe, vet vad du menar

• Pumpkin

madlin: Nej, inget skoj har hänt i alla fall, måste säga att det varit ganska lugnt här...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare