2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
brud nästa år: Ooops
brud nästa år: Ooops
MrsNyberg: Jag är också värdelös på att hålla tyst om saker - speciellt om bröllop, jobb och liknande Kan tänka mig hur det blir den dagen gravtestet visar positivt
Det är verkligen svårt det där. En del av en säger "Nej, jag orkar inte" och en annan "Du borde verkligen rycka upp dig nu, kom igen, hiva dig iväg!". Har faktiskt inget bra tips på vad man gör då...
Ja, vi får hoppas att båda våra sambos är duktiga på att skicka iväg ansökningar så vi kommer bort från våra miserabla liv
Nu slutar jag! Ska ta en promenad hem och gå förbi hälsokostaffären på vägen för att köpa lite lyckopiller - order från mamsen!
Hörs om en stund!
MrsNyberg: Ja, jag brukar köra med extra stark Rosenrot på hösten då jag brukar må dåligt. Ibland märker jag skillnad, ibland inte. Så jag (och mamsen uppenbarligen) tyckte att det var värt ett försök i alla fall. Så från och med ikväll ska jag knarka
Sopa av bilen är viktigt, absolut! Det gör jag jämt
gica: Ja, att ha ett jobb som man verkligen trivs med är A och O, för som du säger så är man ju där så mycket av sin vakna tid. Tyvärr vågar jag inte säga upp mig och chansa på att jag får ett nytt jobb snabbt, vill aldrig mer vara arbetslös! Så det är bara att bita ihop tills vi flyttar/jag hittar nått nytt.
Tråden bara dog igår
Anja: Puh, så tungt du verkar ha det i skolan nu! Åh, det är nästan så jag bävar för att nånsin gå tillbaka till skolan
Ja, Johannesört ska vara bra för depression också, men eftersom jag kört med Rosenrot förut och det i alla fall oftast fungerar så kör jag med det först
Vad gäller mat så ska vi nog äta pastagratäng ikväll tror jag... Eller pasta med kyckling och sås.
vårbrud: Trist att inte Rosenrot fungerade för dig För mig har det som sagt fungerat oftast, dock inte alla gånger. Vad det beror på vet jag dock inte
Budgetbrud2008: Åh så roligt att flytta!
Lucy_: Slänger du upp en bild då?
Välkommen Ensöderböna
Maria Magdalena - ligger den på söder?
Budgetbrud2008: Grattis i förskott först och främst
Vad är det för hus ni köpt? Var? Stort?
Budgetbrud2008: Men var? Låter toppen!
Ensöderböna: Vart ska ni ha festen då?
Bor ni på Söder förresten?