• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

madlin: Nej, det är helt rätt faktiskt
    Usch så jobbigt att vara sjuk Och att behöva handla Som tur är så har jag pastagratäng färdigt sen igår

• Pumpkin

Jaha, här kollar man på ett avsnitt av Gilmore Girls, och vad händer under tiden? TVÅ sidor att läsa igenom Så roligt!

MrsNyberg: Ska kolla in hemsidan då

gica: Har inte läst tidningen än, så jag kan inte säga så mkt. Men jag tycker man överlag blir besviken på bröllopstidningar, så jag vet inte om jag förväntar mig så mkt faktiskt...
    Tråkigt att du blev så "allvarligt" sjuk, sjukskriven och allt! Men du kan ju hänga här och hålla mig sällskap när jag jobbar

Lucy_: Har som sagt inte läst igenom tidningarna än, men jag rapporterar när jag gjort det!

Apropå chokladboken så fick jag hem mina bokrea-böcker från Adlibris igår - bland annat en som hette "En handbok om glass"!

• Pumpkin

gica: Krya på dig!

MrsNyberg: Ja, det sista. Av dom som visats i USA När det var säsongsuppehåll här i Sverige kunde jag inte hålla mig, så jag laddade ner avsnitten och det har jag fortsatt med eftersom... ja... jag kunde inte hålla mig

• Pumpkin

Morning Lucy_!

Jag brukar också kolla på Sjunde Himlen, gillar det skarpt. Kanske för att jag är så fascinerad av det typiska amerikanska livet, och det programmet ger mig en chans att leva mig in i det Ja, jag vet, jag är konstig

MrsNyberg: Är du säker på att jag inte ska berätta?

vårbrud: Mamma är också en sån där som läser istället för laddar ner, själv vill jag se det framför mig

• Pumpkin

vårbrud: Jag undrar också när Sjunde Himlen börjar igen... Tanken var ju från början att det sista avsnittet som sändes här i Sverige skulle vara det sista i serien, men till slut beslöt dom sig att göra en säsong till. Men nu tror jag att det är en annan amerikansk kanal som tagit över produktionen...
    Jag brukar inte följa Grey's Anatomy, men jag såg dom sista avsnitten av förra säsongen, så nu måste jag ju fortsätta!

• Pumpkin

Var det bara jag som satt med tårar i ögonen när Denny dog?

• Pumpkin

Japp, det var säsong 10 Sista säsongen, säsong 11, visas i USA just nu.

• Pumpkin

Nja, följde Cityakuten förr, och kollar gärna på ett reprisavsnitt då och då, men annars har jag tappat bort mig helt i den serien.

• Pumpkin

MrsNyberg: Tufft med bekräftelser, allt blir ju lite mer verkligt

Jag har också en sån skitdag idag, har känt mig gråtfärdig sen jag vaknade, men inga tårar kommer. Börjar jobba om 2 timmar och 20 minuter, ser verkligen inte framemot det.

Förresten fick vi ett ganska glädjande besked här om dagen. Det verkar som att priserna på lägenheter här i vårt område stigit mer än vi trott. En orenoverad (och då snackar vi verkligen orenoverad sen typ 60talet) 4a i huset bredvid såldes för 700000kr med utgångspriset 300000kr. Vi trodde inte ens att dom skulle få utgångspriset pga skicket på lägenheten Hur som helst bådar det gott inför den dagen vi ska flytta och sälja vår lägenhet (om det blir snart alltså) för vår lägenhet är ju nyrenoverad och har ett något bättre läge, även om det bara är en 2a Men vi som räknat med typ 200000kr för vår kanske kan se framemot 300000kr eller mer om vi har tur

• Pumpkin

Kan tillägga att Lasse köpte vår lägenhet för 80000kr för drygt 2 år sen, så det är ganska bra prisutveckling

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare