2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Norrsken: Ska hålla tummarna, jag med!! När tror du att han får besked?
Norrsken: Ska hålla tummarna, jag med!! När tror du att han får besked?
Tack alla! Ska till läkaren vid halv fem och hoppas få något mot min hosta så min älskling kan få sova lite inatt, stackarn!
Jenny_Åland: Jättefin klänning! Längtar till jag ska börja prova..
Lucy: Du blir säkert jättefin i lugg! Kul med lite förändring i vardagen..
vårbrud2008: Jag hoppas också att ni är på rätt väg genom sorgen. En sorgeprocess går ju alltid lite fram och tillbaka. Man anar ljuset i tunneln ena stunden, för att sedan uppleva allt känns mörkt igen. Låt det få ta tid!! Tänker på er! STOR KRAM
MrsNyberg2B: Kul med en överaskning som väntar när du kommer hem!
MrsNyberg2B och Norrsken: Måste bara säga att jag känner igen det där att må dåligt på jobbet. Var tidigare på ett jobb som var kaotiskt med kass arbetsledning. Jag sökte mig därifrån, vilket var nödvändigt! Jag bestämde mig till sist för att jag skulle säga upp mig även om jag inte fick den andra tjänst som jag hade sökt. Som tur var fick jag den andra tjänsten och är numer på ett jobb där jag trivs! Det är SÅ viktigt att man trivs på sitt jobb, för där är man ju så mycket av sin tid. Tänker på er!
Hej tjejer! jaha, då har man varit hos läkaren för andra gången på tre dagar! Nu har jag både luftrörskatarr och bihåleinflammtion och är många hundralappar fattigare efter att ha hämtat ut alla mediciner. Dessutom är jag sjukskriven hela nästa vecka, så tråkigt att vara sjuk Det har inte hänt ngt kul här inne som kan pigga upp mig?
MrsNyberg2B: påsk sträcker sig i år från skärtorsdagen 5/4 och påskdagen den 9/4
MrsNyberg2B: Jag lånar gärna din chokladbok! Det är min stora last här i livet, skulle inte kunna leva utan choklad!
Norrsken: Igår köpte min M2B cosmopolitan brud och Allt om Bröllopsresor till mig, som tröst när jag är sjuk. Vad tycker du om Cosmopolitan brud? Jag blev lite besviken faktiskt! Men allt om bröllopsresor tycket jag var riktigt bra!
Lucy: Hur går det med alla planer? Tänkte på dig inatt när jag inte kunde sova och låg och planerade bröllop i huvudet. Du har ju inte så långt kvar, dryga halvåret va?
Lucy: Den var riktigt billig också 29kr!!
Lucy: Åh, vad mysigt! Fem månader går ju jättefort!! Sedan blir du veteranen, som får dela med dig av dina erfarenheter till oss
MrsNyberg2B: Recept? Åh, vad sugen jag blir nu.. Vad heter boken? Kanske kan vara något att önska sig i present någon gång.
Måste bara berätta.. Min M2B ringde hem förrut för att höra hur det hade gått hos läkaren. Då berättade han att han hade drömt om våra bröllopsplaner inatt! Vi hade varit på något slags informationsmöte där alla som skulle gifta sig var i samma kyrka och träffade prästen osv. När vi sitter där, upptäcker han att mina förlädrar sitter längts bak i kyrkan och att vi alltså hade blivit upptäckta. Inte bara vi tjejer som tänker och drömmer om bröllop med andra ord