• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ina: Tufft! Då väntar vi på bilder.

• Maggies

Fast du kanske inte vill visa bilder, kom jag på nu... Äh, vi väntar på ett omdöme då.

• Maggies

Ina: Skulle var helkul! Självklart tänker jag inte lägga upp nåt heller.

• Maggies

vårbrud2008: När beställde du din? Det är väl inte så länge kvar tills du får den nu?

Ina: Så härligt! Då måste jag också få mina pengar snart. Det blir shopping i helgen.

• Maggies

vårbrud2008: Okej. Jag beställde min under nyåret och de började göra den 26 februari och jag tror det skulle ta ungefär en månad. Får nog räkna med lite mer kanske. Men snart är den här.

• Maggies

MrsNyberg2B: Fina kort!

~Norrsken~: Har du hunnit läsa nåt än då? Det var inte så himla mycket, men väl en del affärer i Umeå som jag inte har koll på som kan vara värda ett besök.

• Maggies

madlin: Jag ska söka i april och därmed basta. Frågan är vilket program jag vill läsa. Det jag har funderat på är typ lärare, sjuksköterska, läkare, tandläkare, biomedicin ... Blä, säger jag också. Jag skriver högskoleprovet nästa helg och efter det måste jag bestämma mig.

• Maggies

Aaah, nu har jag missat hur mycket som helst! Nåt intressant som har hänt?

• Maggies

~Norrsken~: Neeeeeej! Fast jag har sett Inas klänning nu, superfin! Imorrn blir det bröllopsmässa! Är du där?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare