2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Nu har jag missat en del igen. Jaja, lika bra för nu måste jag plugga engelska.
Nu har jag missat en del igen. Jaja, lika bra för nu måste jag plugga engelska.
Har just läst igenom det mesta som ni har skrivit... Phew! Var ju på bröllopsmässan - en halvtimme. Det var inte så mycket alls där och vi orkade inte vara kvar så länge. Lika skönt det. Jag var egentligen inte så himla taggad. Men vi har i alla fall bokat/hyrt frockcoat till fästmannen! Den går på lika mycket som min klänning, så det blir ju rättvist och bra.
~Norrsken~: Ja, det var nog faktiskt tur.
Min klänning verkar förresten vara klar nu!
Ja, jag hoppas det! Självklart kommer det bilder.
Jag fattar inte det. Skönt iofs, då missar jag inte så mycket.
Jag håller på att skriva om Storbitanniens politik. Inte det alldra roligaste, men har man tenta på torsdag så har man...
Tränat nåt inför högskoleprovet då?
Jag har inte haft tid. Gjorde ett ORD-test för nån dag sen, men inte mer än det. Får se om jag hinner med lite på fredag.
Jag skrev 1,6 på första och 1,4 på andra, och nu tänker jag försöka överträffa båda resultaten. Hade varit kul. Men efter den här gången så tänker jag inte skriva det fler gånger.
Snart_FruL: Tack för tipset! Tufft att du skrev 2,0!
~Norrsken~: Nejdå, så ska du absolut inte känna. Som du ser så verkar ju mitt resultat vara på väg ner.
Ett annat tips: sov ordentligt natten innan så att du kan koncentrera dig till fullo när det gäller. Ät bra under dagen också.