• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

... ska bara tänka på bröllop efter att jag har skrivit min tenta förstås. Helst hade jag velat slippa tänka på tentan också, men men.

• Maggies

~Norrsken~: Haha, visst.

Naura: Vilken härlig dag. Kul att få gå på bröllop till sommaren!

• Maggies

Ina: Själv hade jag sparat klänningen, men det kanske inte är det bästa för dig. Det är ju sant att du nu vet hur ebridalstore funkar och att det är lätt att köpa en ny igen. Smart att vänta några månader också.

• Maggies

Min klänning är i Frankfurt. Wiho!

MrsNyberg2B: Fina ringar!

~Norrsken~: Härligt med lite shopping.

chickpea: Kul att tentan gick bra! Själv ska jag skriva en tenta imorrn och gruvar mig rejält. Härligt med en ny kappa!

• Maggies

vårbrud2008: Pachelsbels Kanon är fin.

drömbrud: Kul att höra lite från dig igen!

Brud 2008: Skönt med internet och lite mer inkomst till hushållet!

Har just läst igenom vad ni har skrivit, men kommer inte ihåg så mycket så jag vet inte vad jag ska kommentera. Hursomhelst, jag skrev tenta idag, tror den gick bra. Det lär jag ju få se om några veckor. Pirrigt. Nu ska jag bara vara ledig tills på lördag!

• Maggies

~Norrsken~: Ja, jag tror då det i alla fall.
    Det är ju värsta nära för er med flytt nu! Eller ganska i alla fall. Härligt att ni har sparat ihop så mycket pengar!

• Maggies

~Norrsken~: Så härligt!
    Pengar, pengar!

Uppdatering om min klänning: den är i Sverige!

• Maggies

~Norrsken~: Det är ju galet mycket! Hur mycket kommer er resa att gå på?

Ja, lite pirrigt är det! Räknar med att den kommer efter helgen. Eller imorrn om det går superfort.

• Maggies

~Norrsken~: Okej, det låter ju helbra.

Jenny_Åland: Nåt sånt har vi också tänkt på som resa. Vi vet inte om vi kan åka direkt efter bröllopet pga skolstart och jobbstart och grejer.

• Maggies

~Norrsken~: Det är ju det optimala.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare