• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ja, jag tycker det. Igår kom jag på en kul och fin bordsdekoration. Ni vet såna där ljus av gelé? Det kan man ju göra själv i fina glas och kanske tillochmed i en färg som passar till färgtemat och med nån dekoration i eller utanpå ljuset. Hittade det i en gammal hobby-tidning.

• Maggies

~Norrsken~: Nu har jag också börjat vela om datum. Tokigt.

Helt plötsligt skulle jag bara vilja ha allt så enkelt som möjligt. Familj och vänner som kommer till kyrkan och så lite fika på det. Smidigt, lätt och avslappnat.

• Maggies

~Norrsken~: Jag vet inte, men det är väl vinter vs. sommar som snurrar i huvudet.

• Maggies

~Norrsken~: Alldeles otroligt svårt. Jag tror jag måste sätta mig ner och skriva en +/- lista också.

• Maggies

~Norrsken~: Nu ska jag börja skriva lista! Men du verkar inte behöva nån eftersom ni bestämt datum. Så det är spikat med sommar nu? Då blev jag ensam i februari.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, egentligen. Idag har vi haft -25 här hemma. Jag gick och tänkte på hur kallt det kommer bli att gifta sig.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, och då kan man ju ha en axelbandslös klänning utan problem. Det är nästa så att jag funderar på en klänning med ärmar för att det inte ska kännas så kallt. Det är säkert kallt ändå, men mentalt blir det lite bättre kanske. Nä, det här tål att tänkas på. Grejen är att sommaren nästa år känns så långt bort för min del, så om det ska vara sommar så ska det nästan vara i år. Det skulle ju gå om man bara bjuder familj och vänner...

• Maggies

~Norrsken~: Superfin sida!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare