• Vidalila

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hhihi oj:) visst var det drömbrud som skrev det. Vill gärna tydliggöra, om det inte redan är tydligt, att jag givetvis inte anser att varken religioner eller hudfärg är bättre/sämre.

Lucy, jag hajjar hur du tänker, och håller med dig. Vad jag poängterar, och som jag fattat att du också tycker, är att det är lite för riskabelt att säga vad som är bättre eller sämre för andra deras egna liv. Finns liksom inte skäl heller att göra det, menar jag. Men nu kan t o m jag tycka att ämnet är uttömt. :)

så, hur långt i planeringen är du då? för att prata om nåt helt annat :)

• Vidalila

WOW!!!!! på tal om nåt HELT annat så öppnade jag ett granatäpple precis! har aldig smakat det innan! smakar ju som lingon :)

• Vidalila

ja det blir godnatt här nu med...

vi har hunnit exakt lika långt som ni verkar det som...

ha de bra så ses vi! kanske i morgon? :)

• Vidalila

go ´kväll brudar!!!

trevligt att se att diskussionen fortgick! anja du personifierar mina åsikter perfekt. Som snart Fru undrade så var det inget i inlägget som var till mig, eller ens menat till mig, det jag reagerade på var själva konceptet "orenhet" och den totala onödigheten och översitteri det innebär att lägga sig i andras sexliv...

men nog om det?! vad pratar ni annars om idag då?

Jo just det, anja! vad har du pluggat? lite nyfiken eftersom jag också tagit min examen precis :)

• Vidalila

anja

gissa vad? socionomexamen!!!

• Vidalila

hahaha, jag gick i malmö... mångkulturell inriktning. Var gick du?

• Vidalila

nix, vi gick ut den 12 jan.

fy vad världen är liten! Jo jag har fått jobb faktiskt! :) kan dock inte säga var eftersom det är ett ganska "unikt ställe" som alla känner till och man vill gärna vara lite anonym :)

• Vidalila

nja ang. erfarenhet så hade jag ett litet plus eftersom vi hade två praktikterminer, fast på halvtid så vi hade chans att vara på två ställen, sen har jag jobbat inom vården och LSS innan också.
    Men vi hade också en massa ideel - människor i klassen som ville "rädda världen", om du förstår vad jag menar ;)

• Vidalila

grattis Lucy! nu hänger jag med! var tvungen att läsa igenom tråden för att hänga med. Not to worry my dear, du är bland mästare att planera!! våga inte lämna vår tråd nu !

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare